Düşmanlık

483 24 11
                                    


Çok eski zamanlarda birbirleri ile dost iki krallık hüküm sürmekte imiş . Bu krallıklar dost olmakla birlikte birbirleri arasında sürekli iletişim halindeymiş ve sürekli birbirlerine yardım ederlermiş . Bu dostluk uzun yıllarca sürmüş ta kii ... O ana kadar !

Bir kaç yıl öncesine dayanan bir düşmanlıktı . Bir okul inşasında gönüllü olan Cinderella ve SnowWhite aileleri okulu yaptırmışlar yaptırmasına ama sıra müdürlüğe geldiğinde iş değişmiş ve aile büyükleri arasında ufak çaplı bir tartışma çıkmış .  

Bu tartışma sonucu ile aileler birbirine küsmüş ve ailenin büyükleri birbirlerine düşmanca tavır sergilemişler . Onların bu tavırları en sonunda çocuklarına da bulaşmış ve her şey bu iki krallık için zorlaşmıştır . 

Okul seçim ve yüklü bir miktar para ile Cinderellalar'a verilmiş . Cinderella'lar sırf kötülük olsun diye SnowWhite ailesi istemediği halde krallığın prensini de o okulda okutmuşlardı .Bu sebeple de Snowwhite'ler daha da kin beslemiş ve SnowWhiteler'in aile büyüğü okulda profesör olmak için elinden geleni yapmıştı  . Yani aile büyüğü ve Müdire Cinderella'nın baş düşmanı olan bayan SnowWhite ama maalesef başarılı olamamıştı . 

Bayan SnowWhite ilk başta okulla ilgilenmeyi reddetmiştir ama aklına gelen plan ile profesör olarak işe başlamıştır . Neredeyse her gün planını bir kademe olsun birazcık daha ilerletmiştir . Planı ise büyük bir isyan anında isyanı ve sorunu kontrol ederek Cinderella'yı tahttan indirir gibi müdirelik vazifesinden almakmış . 

Tabi bu sonuç için önce mükemmel bir plan ve plan işleyişi gerekmiş . 

Uzun yıllarca SnowWhite hep düşünmüş ama yine de bir şeyler bulamamış . Hemen hemen her gün düşünmesine rağmen ...

Şimdi ise bu düşmanlık hala sürüyordu ama bu düşmanlığın amacı ne idi ? Bu kin ve nefretin sebebi küçük bir okul olamazdı . 

Evet sadece küçük bir okulcuk değildi . Cinderella ve SnowWhite arasında başka bir problem daha çıkmıştı . Zamanında genç yaşta aynı çocuğa aşık olmuşlar ve bu yüzden bir aşk uğruna düşman olmuşlardı . 

Cinderella uzun zaman geçtikten sonra hayatının gerçek aşkını bulunca bu düşmanlığın saçma olduğunu anlayarak SnowWhite ile barışmıştı ama bugüne kadar hala düşmanlığın izleri kalplerindeydi . Hissedilebilir , duyulabilirdi ...

Evet düşmanlık bir aşkla başlamış ve bir okul ile devam etmişti ayrıca bu iki büyük saçma olay yetmemiş ve bunların üzerine 3. olarak yeni bir şey daha eklenmişti . Ne mi ???

Cinderella Snowwhite ile birlikte verdiği okul ismini değiştirerek Regal Academy yapmıştı . Bu akademinin eski adı ise CindHite Academy . Cinderella'nın ilk baş harfleri ve Snowwhite'nin son harflerinin uyarlaması ile oluşmuş saçma bir ship isminden ibareti . Cinderella okul ismini değiştirmekle iyi mi etmişti çünkü bu isim değişikliği yeni ve güçlü bir düşmanlık başlatmıştı . 

Ufak kavgalar en sonunda nefrete dönüşmüştü . Aileler artık yan yana olduklarında birbirlerine kin ile bakıyorlardı . Zaman buldukları gibi her konuda karşı tarafa laf sokmaktan çekinmiyorlardı . 

Ve bu düşmanlığın arasından da torunları dünyaya gelmişti . 

Bu çocuklar da mı birbirine ailesi gibi düşman olup kalıcı düşmanlığı mı devam ettireceklerdi yoksa ailelerini önemsemeden birbirlerine iyi kalplerini mi açacaklardı ?

İşte Regal Academy : İki Krallık böyle başlamıştı .

...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bu bölüm sadece tanıtım bölümü idi . Asıl hikaye diğer bölümde başlayacaktı . Umarız bu yeni hikayemizi de beğenirsiniz .

Siz değerli okurları çok seviyor ve keyifli okumalar diliyoruz .

Yeni bölümlerde görüşmek dileği ile hoşça ve takipte kalın . 

&&&

Yeni bölüm için 5 oy istiyoruz . Ayrıca PAZAR günleri bölüm yayınlanmayacak !

Bununla birlikte yapılıp yapılmayacağı hakkında toplantı yapılan sınavlar eğer yapılırsa sınav haftası yine bölümler gelmeyecek !

Bu bölüm düşmanlığın sebebini anlatan tanıtım misali bir bölüm olarak geçti . Diğer bölüm ise Rose'nin Anlatımı ile yazılacak ve hikaye başlayacak .

Hepinize iyi okumalar dileriz :=)

İNSTAGRAM : regall_academy

Takip etmeyi ve gönderilerimize bakmayı unutmayın :))





Regal Academy : Two Kingdom - Snowwhite/CinderellaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin