Evlilik Kararı

356 12 2
                                    


Telefonu bırakıp masanın üzerinden kulaklıkları aldım . Kulağıma takıp telefona bağladım .

- Evet geldim şimdi sorularınızı alabilirim .

Astoria : Nasıl geçti büyük annenle konuşman .

- İyi denemez .

LingLing : Ne oldu ?

Astoria : Kötü bir şey mi ?

- Ne olmadı ki .

Astoria : Hadi düzgün anlat şunu .

- Şöyle oldu ...

&&&

- Büyük annem aslında meşguldü . ben odama çıkınca bir kaç dakika sonra beni yanına çağırdı . Onlaya konuşmaya başladık . Sanırım onu sinirlendirdim ve kışkırttım . Ona hatalı taraf olduğunu söyleyince delirdi . Hatta torunu olmama rağmen beni tehdit etti . İyi ki krallıkla bir ilgisi kalmadı . 

LingLing : Ne dedi Rose iyi misin sen ?

Astoria : Hiç iyi görünmüyor baksana .

- Çünkü iyi değilim . Beni tehdit edebilecek kadar ileri gitti .

LingLing : Ne dedin ne dedin ne dedinn !

Astoria : LingLing şu şaşırmanı içten yap da kız anlatsın .

- Ya bir kral ile tahta çıkabilirmişim ya da veliahtlığımı elimden alırmış .

LingLing : Nasıl ? Bunu yapmaya hakkı yok ki . 

Astoria : Onun fikir hakkı bile yok .

- Evet var . Annem . Kraliçe annesinin tarafında . Babam ise en iyisinin olmasını ister . Büyük annem annemi kolayca ikna eder . Annemde kralı ikna etmekte hiç zorlanmaz . Böylelikle ben taçsız kalacağım ki son istediğim şey . Taçsız olmamak için de biri ile  ...

Astoria : Delirmiş mi bu kadın !

LingLing : Evlendiremez değil mi erken daha .

- Bence erkenliğe takılma yarından görüşmeler başlar . 

LingLing : Bize gelsen ?

- Ne yani krallığı da onlara mı bırakayım . Babamıda mı kendilerine çeksinler . Krallık sonsuza kadar çöker . 

Astoria : Ya seni gerçek bir prensese dönüştürürsek .

- O nasıl olacak . 

Astoria : Seni her kötü çözümü yenebilecek bir birey haline getirirsek kraliçe olamayacağını düşünemezler .

- Ah Astoria keşke anlasan . O ikna edecek bir yol bulur .

Astoria Tamam sıkma canını böyle .

LingLing : Babanla konuşsan .

- Krallık işleri yüzünden çok yoğun . Resmen onu hiç göremiyorum . 

Astoria : Ah bu çok üzücü .

- Olsun ben alıştım zaten . 

LingLİng : Hadi Rose biraz dinlen yarın okulda konuşuruz hem .

- Ah okul mu peki .

....

Bu olaydan sonra iyi bir uyku çekememiştim aşağı yemeğe de inmemiştim ve babamda yine yoktu . Onu arayıp konuştuğumda yarın mutlaka geleceğini söylemişti . Umarım yarın gelirdi . 

Regal Academy : Two Kingdom - Snowwhite/CinderellaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin