Capitolul ∆ - Eu

310 12 3
                                    

Salut ! Nu mã cunoști,și nici eu pe tine. Dar avem ceva în comun:adolescența . Da,da..perioada aia frumoasã în care se zice cã ai fluturi în stomac și...STOP!! E o prostie ! Huh,dacã mai vorbeam mult cu tine prin vocea interioarã pe care o auzi acum,cred cã auzeai ceva urât :) Numele meu este V. și am 17 ani. Sunt clasa a XI-a la un liceu teoretic de filologie din Constanța (sau cum i se spune mai nou: Constangeles-pe bune?Cine a fost cu ideea asta?! ).Nimic neobișnuit pânã aici. Doar că viața câteodată nu este cum vrei tu să fie,din niciun punct de vedere! Nu mă crezi? Lasă-mă să-ți explic. Înălțimea a fost mereu o ciudățenie la mine (sau cel puțin așa mi s-a pãrut mie,cãci toți din jur îmi spun că vor să fie cât mine și că e bine să fii înalt) . Nu zic că nu e bine și frumos să fii înalt,dar eu am 1.83 !! Iar cu ghetele mele de motociclist,pe care le ador,am 1.85 !! Pentru o fată mi se pare exagerat. Câteodată mă gândesc că Mama Natură a fost prea generoasă cu mine la acest "capitol" :) . Alt motiv al depresiei mele este unul diferit,și anume: toți prietenii mei sunt în Brăila ! Nu,stai calm,nu am trăit acolo apoi m-am mutat,nu,am fost în vacanță cu verii mei și m-am împrietenit cu tot cartierul,mai bine decât propriul văr care vine acolo de când se știe. Dar nu o să detaliez prea mult acest capitol,îl las pentru mai încolo,acum vreau să vorbesc despre unul mai...aparte. Mda..viața mea sentimentală. Stai,ce?! Nu prea o pot numi astfel,deoarece nu am avut acel feeling ,acel "mă topesc când sunt cu el" ..Dap,n-am dat peste asta în viața mea. Dar sunt pregătită să simt. O sã întorc lumea cu susul în jos și o sã rãstorn chiar și munții pentru asta (am uitat sã menționez,sunt scorpioancă :) . Ah,și de asemenea,mai mereu semăn cu fata din poză față de restul persoanelor din jurul meu,cea înaltă,normal :(   ) .

La naiba cu dragostea !!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum