Prima zi de școalã de dupã vacanța intersemestrială . O zi însorită. Am ajuns la liceu la 8:53,așezându-mã grãbită în locul meu de la perete,banca a 3-a. Prima oră a trecut destul de repede,parcă simțeam cã se va întâmpla ceva. Apoi a venit pauza...iar viața mea s-a schimbat,pentru totdeauna... Ok,s-a schimbat :) Am ieșit din clasă cu colega mea,Iz .Din nu știu ce motiv,am mers pe culoarul principal,nu pe cel pe care mergeam normal. Apoi l-am văzut : inima mi-a stat în loc. Înalt,în jur de 1.90 dacă nu chiar mai mult,brunet,freză fãcută,ochi verzi (i i-am văzut după ce și-a dat ochelarii Rayban jos ),ghete înalte negre,blugi rupți și destul de mulați și o geacă de piele . Am simțit cã mi se duce pământul de sub picioare. Și se îndrepta spre mine, SPRE MINE !! Iz spuse:
- Wow,dar cine e băiatu' ăsta și cum de nu l-am mai văzut până acum?
Eu,încercând să îmi revin,am zis:
-Probabil e nou.
-Dar știi care e chestia,V. ? Că vine spre noi,spre tine !
În acel moment am rămas fără aer. El se îndrepta cu pași grăbiți spre noi,parcă auzeam în cap melodia "Personal Jesus" . În cele din urmă ajunse în fața mea. Vorbi.
-Bună fetelor! Știți cumva unde e clasa XII G?Sau ar putea una dintre voi sã mă conducă?Sunt nou și deci nu știu prea bine poziția claselor.
Iz,văzând cum mă uit la el,spuse:
-Ăă,bună. Eu trebuie sã plec,dar îți arată V. unde e clasa. Eu sunt Iz,apropo.
-Eu sunt Vlad . *se uitã la mine* . Deci,tu trebuie să fii V. Mă poți conduce acum?
-Da,am spus eu fără să stau pe gânduri. Deci,la ce liceu ai fost înainte?spun eu,încercând sã încheg o conversație.
-La unul privat,spuse el grăbit. Mai e mult pânã ajungem ?
În acel moment,m-am simțit cam prost. Încercasem cumva să mã bag în seamã cu el,iar el se vedea clar că nu prea vrea sã vorbeascã. Mi-am adunat cuvintele,încercând să par indiferentă.
-E chiar după colț.
-Ah,spuse el . Bănuiesc cã ne mai vedem.
-Mdaa,spun eu.
-Apropo,drăguț lănțișor . Are inițiala numelui meu,poate cã asta înseamnã ceva .
Eu,ducându-mi mâna involuntar la lănțisorul meu cu medalion în forma literei V ,am rămas puțin..nu știu :) . Cum îl văzuse așa de bine,dacã era ascuns prin gulerul puloverului meu galben? În plus,ce a vrut să spună cu "poate asta înseamnă ceva"? Până când sã îi pot rãspunde,el mi-a făcut cu mâna,strângând gura și tulind-o după colț,lăsându-mă confuză.
CITEȘTI
La naiba cu dragostea !!
عاطفيةHm..viațã de adolescentă..cică e frumoasã..HAI NU ZÃU?! Numele meu este V. și sunt o adolescentă de 17 ani. Până aici nimic neobișnuit. Dar ce se întâmplã când simți și vezi că norocul nu e de partea ta?? Hai cu mine sã-mi afli povestea :) .