Capitolul ∆∆∆∆ - "A fi sau a nu fi,asta-i întrebarea"

183 12 0
                                    

În acea seară,n-am putut să nu mă gândesc la ceea ce spusese el . "Poate că înseamnă ceva" îmi răsuna ca un ecou în minte,făcându-mă să mă rasucesc ca o clătită în pat,printre pernuțele mele moi. A doua zi a început mai ..ciudat ca deobicei. Profa' de istorie,cu părul ei permanent ca un palmier roșu,m-a prins dându-mi sms-uri cu niște prieteni. Mi-a luat telefonul,spunându-mi:

-Telefonul ți-l vei lua de la doamna directoare,în timpul orei următoare.

-Dar ora următoare am științe,doamnã! Dacã lipsesc,mă va asculta! Vã rog,promit că nu mã veți mai vedea vreodată cu telefonul !

-Dacă aș fi luat câte un bănuț pentru fiecare datã când am auzit asta,acum aș fi fost milionară!

Am tăcut,renunțând să încerc a îmbunătăți situația. Pauza a venit. Grăbită,mi-am luat lucrurile și am tulit-o spre cancelarie. Când intru,surprizã! Vlad era acolo,așteptându-și și el,probabil,pedeapsa.

Când m-a văzut,a zâmbit,eu simțindu-mă și mai stânjenită decât eram.

-Văd că ți-ai început bine ziua,spuse el,jucându-se cu lănțișorul lui negru.

-Vãd cã nu sunt singura,spun eu,încercând să par iar indiferentă.

-Ești supãrată?întrebă el,iar pentru un moment stomacul meu a avut un gol.

-Nu în mod special. Binențeles,nu mai am telefonul,trebuie să-l iau de la directoare și asta mã macină. Crezi sau nu,eu nu am probleme cu profesorii. Dar,la dracu',profa de istorie cu aerele ei...

-Palmierul ăla roșu nu știe sã se oprească niciodatã din vorbit sau predat.

Un zâmbet îmi încolți în colțul gurii.

-Dar tu,ce ai făcut?spun eu.

-Ținuta mea nu le e pe plac profilor, atitudinea mea nici atât,era sã mã iau la bãtaie cu un coleg și m-am făcut și cu un 3 la desen,pentru că am desenat ceva obscen pe tablã . La vechiul meu liceu eram un tip mai îndrãzneț,nu văd de ce n-aș fi și aici.

-Să înțeleg că ești un bad boy ?

-Poți spune și așa.

-Oh,prea bine bad boy :) . Ne vedem mai târziu,acum trebuie să-mi iau telefonul.

-Desigur,ne vom revedea,iar zâmbetul care îi apăru pe față m-a fãcut sã am iar acel sentiment de gol în stomac.

Orele se terminaseră. Am coborât în grabã scările,încercând să scap cât mai repede de agitația din jur,gândindu-mă că,peste puțin,voi ajunge acasă. Deodatã,un bãiat dintr-a XII-a m-a oprit,bruscându-mă.

-Te dai șmecheră pe holuri,ãã?

-Nu știu despre ce vorbești,mă confuzi,acum mã scuzi. Am încercat sã plec,dar el mă ținea tare de mână.

-Toți băieții sunt prin jurul tău,toți stau lângã tine,toți vor sã le fi iubită . Dar pe toți îi refuzi. Însă pe mine nu mă vei refuza.

-Scuze omule,nu înțeleg ce vrei. Nu se ține nimeni după mine. Lasã-mă în pace!!

Însã el mã strânse și mai tare de mânã. Se apropie de mine,simțindu-i respirația,de fumător,caldă pe față.

-Dă-i drumul imediat,spuse cineva,dar cum tipul care mă ținea era mai înalt ca mine,mai înalt deci de 1.83,nu am putut vedea cine îmi era apãrătorul. Dar aveam sã aflu.

-Nu ți-a ajuns mai devreme?

-Da' tu ce dracu' te bagi ,frățioare? Asta e gagica mea. Vezi-ți de treabă. Noi acum plecăm,nu-i așa?și se uită la mine,strângându-mă iar de mână.

-Nu merg nicãieri cu tine,jigodie,spun eu ,prinzând curaj.

-Dacă nu-i dai drumul,vei regreta,spuse apãrătorul,și nu sunt frate cu tine.
Jigodia, văzând că nu mã las,îmi dădu o palmã,întorcându-mi fața. Dar nu apucă să mai spună ceva,căci fu trântit imediat pe jos și luat la bãtaie de cãtre Vlad. Da,el era apărãtorul meu. Văzând cã treaba se înrăutățește,i-am strigat să-l lase,cã nu merită . Vlad se ridică,adunându-și geanta.

-Ești bine?spuse el,mâna lui rece atingându-mi obrazul,făcându-mi inima sã tresalte și stomacul să roiască.

-Da,zic eu,cred...

-Hai cu mine,te duc eu până acasă.

-E în regulă,merg cu autobuzul.

-Vin cu tine,spuse el hotărât,ăsta fiind unul din lucrurile care începuserã sã-mi placă la el.

*

Ajungând acasã,am evitat sã mã vadã mama,pentru a nu se îngrijora.

Însã toată seara,m-am gândit la el,la tot ce se întânplase,la felul cum se luase la bãtaie cu jigodia,la felul cum îmi mângâiase obrazul,la puternicul și protectorul meu,Vlad...

La naiba cu dragostea !!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum