Am fost distrusă săptămâni de-a rândul. Îmi aminteam totul: ziua de 9 februarie, ziua care îmi schimbase viața,primul sărut, prima dată când mă adusese la el acasă, prima dată când dormisem la el,în a doua lună de relație,în acea noapte amintindu-mi că am dormit cel mai bine din întreaga mea viață, fusesem atât de liniștită când știam cã el doarme lângã mine,prima dată când mă îmbrățișase,atunci când simțisem că toate bucățile rupte din inima mea se ridicau și se uneau,se reparau. Îmi aminteam cum petrecusem vara,cum mi-l luase pe Bobby pentru a mă face fericită,tot.Mă despărțisem de el cu puțin timp înainte de majorat. Tocmai de ziua mea,eu nu avusesem iubit. Nu mai avusesem . Fuseserăm împreună 8 luni jumate. În acest timp,de când ne despărțiserăm,mă căutase continuu. Dar pur și simplu nu mai puteam da ochii cu el. Săptămânile de după despărțire au fost cele mai grele. Mâncam haotic,mult,mereu,dar cu toate astea slãbisem mult. Plângeam mai mereu,la școală începusem să iau note mici.. Totul în viața mea se prăbușise.
*Era o zi caldă și însorită. Deși Octombrie era pe sfarșite,timpul era ca de sfârșit de vară. Nu mai puteam. Când mă uitam la Bobby,îmi aminteam de acea zi,ziua în care Vlad mi-l făcuse cadou. Cu pași mărunți,m-am dus la geam,deschizându-i portița de la cușcă. Bobby a șovăit,apoi și-a luat zborul..
*
Urma vacanța de Crăciun. Eram deprimată ca și până acum,nimic nu se schimbase, timpul parcă stătea pe loc. Știam. Știam că-l mai iubesc,nu îmi putea trece. Fusese cel mai bun lucru din viața mea,și eu? Eu îl gonisem. Nu spun că el nu greșise,dar poate că și eu fusesem prea dură în ziua aia..Există o vorbă: "Ai grijă ce-ți dorești,că s-ar putea să se întâmple." . Asta am facut eu. I-am spus să plece,că nu vreau sã-l mai văd niciodatã. Și chiar așa s-a și întâmplat. Of,cât îmi doresc să nu-mi fi dorit asta . Îl iubesc,din toată inima.. Dar chiar atunci când crezi că totul e pierdut, vă întâlniți...
* Sfârșitul primului volum*
Aș vrea să știu dacă vă place și ați vrea să continui,lăsați-mi păreri,kisses :*
CITEȘTI
La naiba cu dragostea !!
RomanceHm..viațã de adolescentă..cică e frumoasã..HAI NU ZÃU?! Numele meu este V. și sunt o adolescentă de 17 ani. Până aici nimic neobișnuit. Dar ce se întâmplã când simți și vezi că norocul nu e de partea ta?? Hai cu mine sã-mi afli povestea :) .