MİRHAN
Neden her seferinde Mirza'yı beklerken ağaç olmak zorundaydım?
Neden her seferinde geç kalmak zorundaydı?
Neden dakik değildi?
Hayır yani azıcık bana çekseydi ölür müydü?
"Bilader hayırdır?Ne diye zır zır arıyorsun?Sabah sana giderken bir teklifte bulundum değil mi?Ne halt etmeye beni işimden ediyorsun?"
Annemden ayrılďığımdan beri içim içimi yemiş en sonunda dayanamayarak Mirzayı aramıştım.Tabi her seferinde meşgule almıştı o ayrı bir konu.
"Anahtarı ver"
"Ne demek anahtarı ver."
"Arabamın anahtarını diyorum Mirza"
"Lan manyak başka araçmı yoktu.Ne bok yemeye beni ordan buraya getiriyorsun?"
"Anahtar diyorum Mirza.Gitmem gerekiyor "
Önce bir şaşırmış,sonrada kaşlarını çatarak konuşmaya devam etmişti.
"Sorun ne?"
"Firuze'ye ulaşamıyorum "
"Eee"
"Ne eeeee?"
"Bende sana ulaşamıyorum günlerce.Askerin saati,yatağı belli olmaz diyen sen değil miydin?"
"Ben mi dedim?"
"Evet sen dedin"
"Vay bee..Iyi demişim.Neyse gidiyorum ben"
"Lan manyakmısın nereye gidiyorsun?Ne oluyor?Hele bir anlat bir çare düşünelim"
"Yok çare mare.Yeter on beş gündür ne yediğimden anlıyorum ne içtigimden.Sesini duyamadiķça daha beter oluyorum."
"Yok mu başka bir çaresi.Yani ne bileyim.Birilerini arasan,telsizden,santralden sorsan?"
"Sormadım mı sanıyorsun?Görevden döndüler sağ salim fakat hanım efendi ne telefon açıyor,ne bir haber veriyor?"
"Telefon açmıyor,haber vermiyor.O nasıl oluyor sorması ayıp?Dumanlamı yollayacak sana haberi?"
"Dalga geçip durma suratına yersin bir tane.Çekil şuradan "
Anahtarı kaptığım gibi kapıdan çıkıp hemen girişin dibinde duran aracın kapısını açtım.
"Anneme sevgilisinin sesini duyamayınca kudurdu demezsem neyim lan"
"Küstünmü lan yoksa"dedim aracı çalıştırırken
"Lannn yürü git.Ne bok yiyorsan ye"
"Ayıp ama.Insan kardeşinin arkasından su falan döker"deyip orta parmağımı gösterip gaza bastım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi Aşık
Fiksi UmumBir kar yağar ince ince Komandonun hali nice Bir operasyon var bu gece Vur vur dağcı komando Vur paraşütçü komando (Komando Marşı) **** ATEŞOĞLU aşiretinin varisi,üçüzlerin en çatlağı,lafını esirgemeden konuşan,kimseye eyvallahı olamayan ve en öneml...