Uncanny Counter: Епизод 3

64 0 0
                                    

С нов дух на свобода, епизод 3 на The Uncanny Counter започва с екипа, който информира Мун какво да очаква и му напомня да следва Ха-На, като се има предвид, че тя е тази с най-високи сили. Когато достигнат целевата зона, екипът преглежда уликите, които имат, включително описание на каменоделеца и тийнейджърката.

Това ги отвежда до зидарията на Sinwang с триони, които жужат силно, маскирайки виковете на хората отвътре. Отвън обаче Мън открива странна светеща същност, излъчваща се от земята и се учудва на нейното чудо; проблясъци на територията кървят.

Не след дълго Мън чува да цвърчи от барбекю наблизо и проследява шума вътре. Както и той, ученичката прави всичко възможно, за да избяга от похитителя си. Тя се отдръпва, точно както Мън показва и заслепява убиеца. Докато посяга и докосва мъжа, Мун изведнъж вижда проблясъци от миналото, включително как този мъж е отговорен за много изчезнали хора, включително тези на плаката на изчезналия човек, раздаден предварително от жената.

Тази моментна липса на концентрация дава на мъжа възможност да избяга, подтиквайки Мун да тръгне да се опитва да го издири. Застанал на върха на висока кула, той шпионира отдалеч човека, излитащ с тази ученичка. Мън моли Мо-Так да побърза и в крайна сметка групата започва да се бие.

Странното сияние, което видяхме, изведнъж започва да се дублира, което означава началото на територията, която ги капсулира. Мун се възползва от това и използва съскаща сила, за да събори човека, като го набива безмилостно, докато Mo-Tak се намесва и му казва, че почти е убил човека.

Заедно Мей-Ок казва на Мун, че трябва да призове злия дух. С ръководството на екипа той прави точно това и успява да го транспортира до Уиген, който налага силата на Юнг. Мън също е там и докато този човек се опитва да грабне Мън, той е хвърлен във вечен затвор с любезното съдействие на силите на Уиген.

След като той среща разхвърлян край, пешеходната двойка, която е била жестоко убита от неговите ръце, се появява пред Уиген. Тя се представя и им казва, че е техният водач за задгробния живот. Докато стоят заедно, двойката благодари на Мун за помощта и го моли за услуга точно преди да си тръгнат. Услуга, която откриваме в края на този епизод.

Обратно в каменоделството, Мън се извинява за емоционалния си изблик, когато полицията и фелдшерите са извикани на мястото. Когато се покажат, екипът на теб се крие и наблюдава отдалеч как работи. Мун споменава как родителите му също са били офицери, а Со-Гуон е името на баща му. Това звъни на Мо-Так, но той не може да сложи пръст точно откъде е чул това име.

The Uncanny CounterWhere stories live. Discover now