Uncanny Counter: Епизод 11

18 0 0
                                    

Изстрелът от пепел

Епизод 11 от The Uncanny Counter започва с това, че Мън спасява невинно момче от трафика. За съжаление този човек е всичко друго, но не и невинен, тъй като е влязъл в кола и е заловен за заложник.

След като Мън си отиде, останалите гишета обсъждат настоящата си ситуация. Само че те са прекъснати от входящо видеообаждане от Мън и го виждат вързан и измъчван от първа ръка.

От сенките Чонг-Син пристъпва напред и показва на Мо-Так и останалите, че той е отговорен за затруднението на Мун. С мощни демони до него, нещата със сигурност не изглеждат добре за Мън.

Чонг-Шин казва на гишетата да се появят в изоставената фабрика в Джунджин в 21:00. Ако не го направят, тогава Мън ще загуби пръст за всяка минута, която закъснее. Какво се случва, когато останат без пръсти? Нека не чакаме да разберем!

С духове от ниво 2 и 3 заедно с Cheong-Sin, Mo-Tak, Mae-Ok и Ha-Na внимателно продължават в гнездото на усойницата. За съжаление те веднага биват заслепени от демони, които са под строги инструкции първо да се отърват от Мей-Ок, особено като се има предвид, че тя е лечителка.

След това избухва напрегната битка, когато всички наши броячи се изправят срещу демоните. Те насърчават Мън да остане малко по-дълго, но честно казано, Мей-Ок вероятно би могла да направи със същия съвет. Мускулестият демон вдига Mae-ok и я хвърля на пода като чувал с картофи, веднага я изпраща в кома.

Междувременно Чонг-Син променя динамиката на битката, като всмуква духа на друг демон, ставайки още по-мощен. Mo-Tak е лесно победен и въпреки опита на Ha-Na да сложи Cheong-Sin в армбар, Baek Hyang-Hee пристига и я изтегля.

С изгубена надежда, зелена духовна топка изведнъж попада в тялото на Мун, докато той призовава за помощ. Оказва се, духът току-що се е възнесъл и по някакъв начин е попаднал в тялото на Мун. Той не е съвсем сигурен как се е случило това, но може да чуе Уигън и останалите от Духовния свят да го водят.

Докато Мун ридае и се оплаква от късмета си, той моли Чонг-Син да спре, тъй като шлаковият блок е разбит върху върха на главата на Мо-Так. Мей-Ок е неподвижна на пода и призивите на Мън за Уиджен, молейки я да се изкачи вътре в него само веднъж, сякаш попадат в глухите уши. Или го прави?

Точно когато Cheong-Sin осветява мястото и го оставя да изгори, Мун изведнъж успява да призове силата на Wigen и духовете. Точно навреме също, тъй като цялата сграда духа небето високо. Отвън кметът Шин гледа и е възхитен от разрухата. В крайна сметка той и демоните се пропъждат.

The Uncanny CounterWhere stories live. Discover now