Uncanny Counter: Епизод 4

50 0 0
                                    

Епизод 4 на The Uncanny Encounter започва с окървавен и очукан Унг-Мин, осъзнавайки, че е попаднал в наистина трудна ситуация от ръцете на тези побойници. И двамата с него и Джу-Йон са избити до земята, Хьок-У се обажда на Мън, който се появява в склада заедно с групата около него. Мун губи самообладание, когато територията изведнъж се образува около него.

Духовното явление, което видяхме в последния епизод с Мо-Так, е жена на име Ги-Ран. Докато седи на маса с Уигън, Уигън се хваща за главата й от болка и изпуска чаша, когато осъзнава, че Мън има проблеми.

Докато останалата част от екипажа на Noodle се надпреварва да го спре, от гледна точка на Мун му се вижда как бие различните побойници. Мо-Так обаче се появява на сцената и успява да го спре да нарани или убие сериозно момчетата. Те обаче са жестоко бити и когато пристига и Мей-Ок, тя коментира как някои от момчетата са счупили носове.

Вместо да изтрие спомените им за оправяне на костите, когато се появява полицията, Мун решава да предприеме каквото и да е наказание за действията му. Той отказва да приеме помощта на групата и предприема по-смели действия. Както би казал чичо Бен в Спайдърмен - с голяма сила идва голямата отговорност.

Останалата част от групата излизат из сградата, докато полицията пристига на мястото и отвежда Мун до гарата. Докато всички побойници имат доста неприятни наранявания, Мън има само леки наранявания. Това се влошава само когато кметът и неговите приятели пристигнат и видят състоянието на тези деца. Мун признава, че той е този, който е направил това, и се готви да поеме тежестта на това наказание.

Въпреки това, Sugar Daddy Jang-Mul и Ha-Na показват и застават на негова страна. Те пускат цяла торба, пълна с оръжие, и потвърждават, че пръстовите отпечатъци върху тях ще съвпадат с Хьок-у и неговите приятели. Когато Унг-Мин и Джу-Йон се появяват на стълбището, те застават на страната на Мун и разменят баланса на силите в негова полза.

На гърба на това Джанг-Мул обещава да оправи тази бъркотия, докато Мун се връща в къщата на баба и дядо си, показвайки им от първа ръка колко добре върви сега.

В ресторанта с юфка Mo-Tak прави няколко впечатляващи тренировъчни хода сутрин, преди да говори с Mae-Ok за миналото си. Той е луд за случилото се и как делото му е било неправилно обработено, но не знае към кого да насочи този гняв. Докато й показва визитната картичка, той споменава своята амнезия и несигурност как всичко е обвързано.

The Uncanny CounterWhere stories live. Discover now