Време е да се сбогуваме
Финалната битка е тук, Епизод 16 на The Uncanny Counter започва с Myeong-Hwa Shin с лице срещу всеки от Counters.
Той ги вдига един по един, като нещо, изтръгнато точно от Dragonball Z, докато Шин в крайна сметка насочва вниманието си към Мън. Той неколкократно удари момчето по лицето, след като се изви и счупи крака му.
Ха-На и Мо-Так задържат Шин, докато Мей-Ок се опитва да излекува крака на Мун. Само че той няма да й позволи да направи това и да жертва повече от нейната житейска същност.
Вместо това Мун се спъва на крака и използва силите си, за да разбие големи парчета скала в Шин. След като извика повече от своите сили, отчасти благодарение на влиянието на Jeong-Gu, той отвръща на удара и побеждава злия дух.
С наведена Шин, Мун се опитва да извика злите духове, които се намират в него. Само, Шин има асо на ръкава си, докато показва бабата и дядото на Мун, заклещени в кола. С бързо приближаващ се камион, готов да се оре в тях, Мо-Так и Ха-На работят заедно, за да се опитат да спрат камиона, преди да е станало късно.
Екипът работи заедно, докато Мун използва силите си, за да извлече злите духове. По този начин той зърва пеенето на майка си, което е последно усилие на Шин да отвлече вниманието на Мун от задачата му. Това обаче не работи, тъй като Мун крещи с върха на дробовете си и изважда духа веднъж завинаги.
Мун отпада от работата си и пристига пред Уиген в Юнг. Веднага се качва на крака и открива, че духовете на родителите му са в безопасност и скоро ще може да ги види отново.
Преди това обаче се появява Чонг-Шин и напразно се опитва да се бори срещу присъдата, която му е присъдена. Той обещава, че тази битка ще продължи и че ще доведе до болезнена смърт за него в бъдеще. Мун обаче отказва да слуша, докато Уиген го изстрелва през вратата във водения му гроб.
Обратно в Юнг се появяват всички взети и убити от Чонг-Шин, включително Чанг-Гю, който се опитва да се моли за съдбата си, осъзнавайки, че засега е заседнал в Юнг.
Мун междувременно преглежда различните жертви и се оказва лице в лице с родителите си. Само че те не го разпознават, когато Уиген пристига и им казва, че са изминали 7 години.
В крайна сметка те осъзнават кой е Мун и седят с него. Мън се извинява, че е излъгал домашното си този ден, като твърди, че е само защото ги е пропуснал. Това е емоционално събиране без съмнение, което вижда много години, проляти (както в епизода, така и за зрителите!)