Посетител на изненада
Епизод 15 от The Uncanny Counter започва с Mun, който се отдръпва от кмета Shin, който е далеч по-силен, отколкото е очаквал, благодарение на Hyang-Hui, счупил бариерата. Неочакваният скок на мощността на Шин със сигурност е нещо, което той не е очаквал, тъй като Мо-Так пристига на помощ. Между тях избухват боеве, докато Hyang-Hui и Ha-Na се пресичат.
Ха-На изглежда близо до смъртта си, докато се бори срещу задушаване от врага си. Двата търговски удара, завършващи с Ха-На, в крайна сметка призовават злия дух отвътре и го хвърлят на Юнг. Поне това все пак е намерението. В действителност, Hyang-Hui изпада и се събужда в затвора без нейната памет и психотичен съкилийник.
С неговия лакей надолу, вниманието на броячите сега се насочва към Шин, който успява да се изплъзне в последвалата касапница. С духовете в Юнг, нашите броячи се оттеглят и формулират план за улавяне на Шин и освобождаване на духовете на родителите на Мун, попаднали в капана.
Шин осъзнава, че Мън става все по-силен и проклина късмета си. Той се връща у дома, където Hyeok-U гледа с ужас през охранителните камери, докато баща му бие поддръжник в гаража с гаечен ключ. Докато се обръща, той се усмихва маниакално в камерата.
Мун се отправя към тренировъчната стая и се подготвя за битка с Мо-Так, както е планирано. Вместо това Ха-На се появява и му казва да седне. Там тя го закърпва и обещава да направи всичко възможно, за да позволи на Мън да се види още веднъж с родителите си. Докато разговарят, Мо-Так се промъква и я дразни, подтиквайки Ха-На да си тръгне точно когато Мо-Так се подготвя за тренировка.
След сутрешен шпат Мън усеща дух от ниво 2 и се втурва да ги преследва. Само по пътя той се сблъсква с бивш брояч, наречен Jeong-Gu. Очевидно беше в Сингапур, но сега се завърна. Джанг-Мул всъщност го призова там, въпреки че не е напълно доволен, че е пристигнал. Под преструването, че освобождава духа си в албума на Юнг, Джанг-Мул иска той да помогне да излекува Мей-Ок.
Докато Мун призовава територията точно както преди, Jeong-Gu се учудва на неговите умения, тъй като Counter прави всичко възможно, за да излекува Mae-Ok. С течаща кръв от носа му, той успява да й помогне да се върне на прилично бойно ниво. Сам обаче той споменава нейното „състояние" и колко сериозно е то. Той предупреждава, че тя няма да може да оцелее много по-дълго на терена, но засега това остава подходящо загадъчно и неясно.
Hyeok-U се появява в Noodle Bar, изглеждайки по-зле за износване. Докато той е приет и утешен от Mae-Ok, останалите гишета се отправят заедно с Jeong-Mu да намерят Shin. По пътя обаче те го дразнят за неговия „младши" (Мун), който го спасява от духа на ниво 2.
Оказва се, че злият дух всъщност е сменил телата и вече е вътре в Hyeok-U. Това означава, че Мей-ок е в опасност, особено когато гишетата открият кмета Шин в коматозно състояние, дишайки тихо на мястото си.
Обратно в Noodle Bar, Hyeok-U се изправя и започва да се кикоти, докато ние намаляваме и виждаме как Шин решава да го използва, за да убие останалите и да служи като примамка. С черния дим, стърчащ като финиши, те влизат в тялото на Hyeok-U, докато Шин изпада на мястото си.
Мей-Ок решава да се бие, но въпреки че смело се държи на себе си, едва когато Мън се появи, успяват да го спрат. Мун крещи на Хьок-У, настоявайки духът да си тръгне. Прави и това, като напуска Hyeok U и се връща в тялото на Shin. Mo-Tak и Jeong-Gu са там в очакване, но въпреки че и двамата работят заедно, са бързо управлявани от злия дух.
За съжаление в последвалата битка, Jeong-Gu е набит от меч на кмета Shin. Мо-Так е извън себе си от мъка, след като е видял убит друг приятел. Този път обаче духът на Jeong-Gu е погълнат от Mun цял, тъй като се оказва, че той всъщност е вратата между Yung и реалния свят. Това означава, че духът на Jeong-Gu все пак е пристигнал безопасно.
Същата вечер Мун отвежда Хьок-У в къщата си и оставя момчето да си почине. Докато спи, Мън чете спомените си и вижда доказателства за болезнено минало; безлюбна връзка Баща / син и много мъка.
На сутринта Mn позволява на Hyeok-U да опита домашно приготвено ястие с баба и дядо. След това той се обажда на Ким Унг-Мин, който с недоволство се съгласява да остави побойника си да се скрие във ваканционната вила, докато на хоризонта се очертава последната битка.
След странно събитие с таксиметров шофьор, Мун се отправя обратно към Noodle Bar, докато групата се подготвя за финалната битка. Докато правят това, правят още една снимка и се отправят към строителната площадка, където кметът Шин ги очаква. Време е за игра. Финалната битка е тук!
Прегледът на епизода
Uncanny Counter представя своя предпоследен епизод с екшън вкус на това, което трябва да очакваме с нетърпение във финалната битка за спасяване на духовете, попаднали в капана на кмета Шин.
Бедният Мо-Так обаче, пристигането на Jeong-Gu със сигурност беше посрещнато с възторг ... което бързо се превърна в отчаяние, когато Шин го уби. Докато включването му се чувстваше малко повърхностно и безсмислено, предполагам, че намерението тук е да покаже колко далеч имат всички броячи