Кукленият шеф
Започваме епизод 7 от The Uncanny Counter с Чанг-Гю, който иска да знае къде е „хлапето". Това, разбира се, се отнася до Мун. На друго място Чонг-Шин разсъждава за последните моменти с баща си, докато смачква колата си с мъртвото тяло, което все още е вътре. Грабвайки парите, той по някакъв начин успява да се ориентира във визията на Ha-Na, която ни застига до моментите от последния епизод.
Проблясвайки във и извън визията, Чонг-Шин и Мън се бият между реалностите, докато Ха-На едва успява да го изтръгне от това затруднение, преди да е станало късно. Спомняйки името Шин от визията си, Мън диша тежко и обещава да отмъсти.
Без да знаят, че са последвани от Чанг-Гю, Ха-На и Мун, те се връщат в бара с юфка, докато разкриват на останалите всичко, на което са били свидетели.
Когато Мае-Ок е разбран за това, което току-що се е случило, Мо-Так отвежда Мун настрана и споменава своя Баща и как той е последният човек, с когото е говорил. Докато разговарят, Мън разсъждава върху това как президентските избори подтикнаха баща му да каже „накрая". Докато обсъждат процеса на президентската кампания и проблемите, които го сполетяват, групата накрая осъзнава, че човекът, когото преследват, вероятно е същият, който е убил президента.
След срещата им, Jeong-Yeong получава обаждане от Mo-Tak, който й изпраща съставната скица за виновника. В замяна тя изпраща кадри от видеонаблюдение и сега те знаят точно кого търсят. Този човек е пролял кръв след себе си и докато тя и Мо-Так се срещат, те преглеждат това, което знаят досега. Jeong-Yeong в крайна сметка се връща към гарата, решавайки да опита да намери друг повод.
Докато разследват, Мън стига до разбирането, че когато се телепортира, го е направил в скрап. Броячите решават да следят това и се отправят към Baekjo Motors; Jeong-Yeong тагове също. Когато стигнат обаче, намират мястото напълно пусто.
Те все пак намират някои улики, включително името Cheong-Shin, бродирано върху окървавени дрехи. Междувременно Мей-Ок намира кръв на земята и смачканото тяло на бащата на Чонг-Шин. След като мястото е запечатано като място за убийство, Jeong-Yeong го призовава в полицията, докато служителите роят в района.
Тъй като новините за тази катастрофа се разпространяват, на кмета Шин се препоръчва да се присъедини към президентската надпревара. В същото време Чонг-Шин взема камион и излита отново.