Giriş

10.6K 318 131
                                    

14 sene önce

Sayer malikanesinde şu an kasvetli ve görkemli hava vardı . Herkes çok mutluydu.
Evin hanımı Defne Sayer'le , Selim Sayer evin bahçesinde ki pufta ikisi de oturuyorlardı. Gülerek yeni doğan çocuğuyla ilgili sohbet ediyorlardı.

Selim Sayer çok mutluydu. İlk defa kız babası olacaktı. Bundan öncekiler hep erkekti. O yüzden ilk günkü gibi heyecanlıydı . Kızı doğduğunda çok güzel planları vardı.

Şu anda diğer çocukları bahçe de oyun oynuyorlardı. Arada annelerine ve babalarına gülerek bir şey söylüyorlardı. Mutlulukları tarif edilemezdi.

Evin en büyük oğlu Ediz Sayer heyecanla anne ve babasının yanına gitti. Kız kardeşi olacağı için çok heyecanlıydı. Ayrıca mutluydu. Hep erkek kardeşi olmuştu . Kız kardeşi olması onu çok duygulandırmıştı ve heyecanlandırmıştı. Kız kardeşi doğduğunda onu prensesler gibi bakacaktı. Şimdiden plan yapmıştı . Ediz Sayer annesine

" Anne kız kardeşimin doğmasına ne kadar kaldı !? " dedi heyecanla . Defne Sayer oğluna şefkatle bakarken aynı zamanda saçlarını da okşarken " Az kaldı anneciğim. Çok mu heyecanlısın kız kardeşin olacağına" demesiyle Ediz Sayer yerinde heyecanla dikleşerek

" Evet anne ! Çok heyecanlıyım. Düşünsene ilk defa kız kardeşim oluyor ! Kim heyecanlı olmaz ki !? Ona çok güzel bakıcağım . Kimsenin onu üzmesine izin vermeyeceğim şimdiden. " demesiyle Defne Sayer küçük bir kahkaha attı . Onu böyle heyecanlı görmesi onu çok mutlu etmişti. Oğlunun başını öptü ve saçlarını okşuyarak " Hep böyle ol oğlum . Kız kardeşini çok sev tamam mı ? " demesiyle Ediz Sayer hızla başını olumlu anlamda salladı.

Evin diğer çocukları da yanlarına geldiklerin de evin en küçük oğlu Mert Sayer babasının kucağına oturarak " baba kız kardeşim olduğunda beni artık fazla sevmeyecek misiniz ? " dedi yaşından dolayı peltek sesiyle. Selim Sayer oğlunun saçlarını okşarken " O nasıl söz oğlum ! Bir daha ağzından duymayacağım . Biz hepinizi aynı seviyoruz . Kız kardeşini yoksa sen sevmeyecek misin ? " demesiyle Mert Sayer hızla başını olumsuz anlamda sallayarak

" Hayır onu çok seveceğim. Dünyanın en mutlu insanı da yaparım. Onu uzay kadar seveceğim ." dedi kollarını çok büyük açarken. Selim Sayer büyük bir kahkaha atarken " afferin benim oğluma. Hep mutlu olun ." demesiyle . Evin Mert Sayer den bir sonraki küçüğü olan Kutay Sayer de konuşmaya katılarak " Baba biz hep beraber mutlu olacağız . Artık kız kardeşim de olacak zaten . " dedi . Ediz Sayer den sonraki büyük olan Furkan Sayer de kardeşine katılarak anında başını olumlu anlamda salladı.

Defne Sayer ve Selim Sayer çok mutlu oldu . Hep böyle mutlu olmak istediler. Çocukların da mutlu olmaları için elinden geleni yapacaklardı...

Defne Sayer'in anında sancılanmasıyla dikkatini ona verdi Selim Sayer . Anında ayaklandı . " Ne oldu ? Daha çok erken . Doğamaz . " dedi. Defne Sayer acıyla çığlık atarken " Geliyor ! Doğuyor ! Çabuk hastaneye gidelim ! " dedi . Selim Sayer eli ayağı birbirine dolaşmıştı adeta . Hemen yukarı kata çıkıp bebek çantasını aldı ve hemen aşağı geri döndü .

Ondan sonra çocukları alıp arabaya yönelecekken Defne Sayer bağırıp " Selim ne yapıyorsun ! Beni burada unuttun ! " demesiyle kendine gelip onu da çabucak alıp arabaya bindirdi. Ve kendisi de sürücü koltuğuna oturdu. Yaklaşık 15 dakika sonra hastaneye vardılar. Aslında yarım saatlik yoldu ama Selim Sayer arabayı çok hızlı kullanınca bu kadar kısa sürede geldiler.

Hemen Defne Sayer'i kucağına alarak sedyeye yatırdılar. Bu sırada da çocuklar da hızla babalarını takip ediyorlardı ve çok heyecanlılardı. Kız kardeşleri oluyordu ! Hemen doğum hanenin oraya geldiler .

Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin