Ninth

918 62 1
                                    

Tae Pov.:
A nap hátralévő részében lelkitársam képeit nézegetem, persze csak miután leírtam a mai anyagot. Hihetetlen, hogy egy ilyen félisten a lelkitársam. Szegény már 4 éve engem keres. Istenem mennyit gondolhatott rám ezalatt az idő alatt. Jimin olyan szerencsés hogy Yoongi, az egyik évfolyamtársunk a lelkitársa. Még csak keresniük se kellett egymást. De velem mi lesz? Mennyi idő lesz mire egymásra találunk? Most délután 6 óra van. A telefonom csörgése ránt ki a gondolkozásból. A képernyőn legjobb barátom  neve villog.
-Szia Jiminie-veszem fel a telefont.
-Szia TaeTae.
-Milyen volt a randi?
-Elképesztő volt. Yoongi olyan csodálatos és nagyon élveztem a randit.
-Merre voltatok?-kérdezem kíváncsian.
-Megtudtam, hogy a szüleinek van egy tök szuper étterme és ott voltunk.
-Woow Minnie. Igazán örülök, hogy ilyen boldog vagy.
-Nagyon boldog vagyok.-kuncog édesen
-Na és történt valami?
-Hazakísért és megcsókolt.-áradozza boldogan.
-Igazán jó első csók lehetett.
-Az volt. Még mindig bizseregnek az ajkaim az érzéstől. Na de most te mesélj.
-Mit meséljek?
-Mennyit álmodozol a szőke hercegedről?
-Először is barna haja van, másodszor pedig épp ezzel a hívással zavartad meg az álmodozásomat.
-Mikor vagy hajlandó elmondani, hogy mi az a gond?
-Elmondom, de ugye köztünk marad?
-Persze TaeTae. Tudod, hogy bízhatsz bennem.
-Hát...idősebb.
-Miii?? Mennyivel?
-4 évvel.
-4 év, akkor ő most 21 éves. Az nem is olyan sok. Megmutatod, majd hogy néz ki?
-Igen, majd holnap a suliban, de senki nem láthatja meg.
-Rendben Tae, de most mennem kell. Anyu szólt, hogy menjek enni, meg beszélgetni Yoongiról.
-Rendben, menj csak te hős szerelmes.-nevetek.
-Te meg menj álmodozni a lovagodról.-nevet ő is.
-Szia Chimie.
-Szia Tata.
Letettük a telefont, én pedig a lelkitársam képét nézegettem, majd elnyomott az álom.

Nagyon sajnálom ezt a több, mint 1 hónap kihagyást. Egyszerűen ihletem se és erőm se volt írni.

SOULMATES /TAEKOOK FF./Where stories live. Discover now