Second

1K 63 0
                                    

Tae Pov.:
-Jó reggelt diákok.-köszönt az osztályfőnökünk
-Jó reggelt.-köszönt az egész osztály egyszerre.
-A mai napon, mint sejthetitek a lelkitársas dologról lesz szó. Gondoltam egy kicsit beszélgethetnénk arról hogy ki milyen lelkitársat képzel el magának. Szóval ha gondoljátok el is kezdhetjük.-mondta nekünk mosolyogva.
-Na azt biztos hogy nem-suttogtam Jiminnek.
-Akkor hazudj.-mondta halkan.
-Na ez egy jó ötlet.
A többiek elkezdték mondani elképzeléseiket, de lassan már padtársamhoz érkeztünk ,utána pedig én jövök.
-És te Tae milyen lelkitársat képzeltél magad mellé.
-Hát egy gyönyörű,hosszú,barna hajú, kicsit alacsonyabb lányt.
-Hát de te buzi vagy-szólalt meg Kai az osztály nagymenője.
-Kai!-szólt rá a tanárnő.
-Mivan?!
-Először is add meg nekem a tiszteletet, másodszor pedig ne mondj ilyet egyik osztálytársadról se, harmadszor ha pedig az lenne, akkor se lenne közöd hozzá, mert ez az ő dolga.
-Hagyja csak tanárnő, úgy se érti meg.
Tovább haladtunk a sorral és lassan kicsöngettek.
-Menjetek szünetre!
Szinte egyszerre állt fel az egész osztály és indult az ajtó fele.Én épp a mosdó felé tartottam mikor egy kéz berántott a sötét szertárba és bezárta kulccsal az ajtót.
-Na mi van buzikám?
-Kai?
-Igen, de inkább válaszolj a kérdésemre.
-Nem vagyok buzi. Mit akarsz tőlem?
-Még hogy nem vagy buzi...akkor miért csak a fiúkat nézed meg magadnak? Csak egy kicsit játszani szeretnék veled Tae baba.-fogott csuklómra.
-J-játszani?
-Jól hallottad.-elkezdte kigombolni a nadrágját.-Tudom hogy nem lenne ellenedre.-kapcsolta fel a villanyt.
Letérdeltetett a földre, szóval itt le esett mit akar. Azt akarja hogy leszopjam őt. Letolta nadrágját alsójával együtt. Én csak megszeppenve néztem hatalmas méretét, igaz nekem se kicsi, de akkoris. A látványra kicsit végignyaltam ajkamon.
-Csinálsz is valamit vagy csak bámulod?
Lassan makkjára pusziltam amitől egy kisebb sóhaj hagyta el száját. Félve, lassan elkezdtem beengedni szàmba hatalmas tagját. Erre egy férfias morgást hallatott. Lassan elkezdtem mozgatni rajta fejem, de ő nem volt megelégedve a tempóval, ezért hajamba fogott és elkezdte mozgatni egy elég gyors tempóban fejemet. Most konkrétan megbassza a számat. Nem sokkal később, torkomig nyomva tagját, egy férfias és hangos morgással lövi élvezetét számba. Kénytelen vagyok minden cseppjét lenyelni mivel mégis csak a suli rosszfiújáról beszélünk és félek hogy megverne ha kiköpném.
-Azt hittem szar leszel, de így meggondolva lehet többször használlak majd téged.
-J-jó.-mondtam megszeppenve.
Ezzel kiment a szertárból, engem ott hagyva sókkolt állapotban.Pár perccel később kisétáltam a szertárból és ténylegesen elindultam a mosdó felé. Mosdóba beérve lemosom arcomat és a tükörbe nézek. Hogy hagyhattam magamat ilyen könnyen, hogy leszopasson engem.

SOULMATES /TAEKOOK FF./Where stories live. Discover now