Tae Pov.:
Reggel az ébresztő hangjára ébredek, amit egy kicsit erősebb ütéssel kapcsolok le, mivel megzavarta az álmomat a csodálatos lelkitársamról.
Felülök az ágyban és elfog egy egészen furcsa érzés, majd mikor lepillantok észreveszem az egészen szembetűnő merevedésemet. Én most komolyan felizgultam az álmom miatt? Gyorsan kipattanok az ágyból és a fürdőbe sietve könnyítek magamon, majd gyorsan lezuhanyzom, fogat mosok és felveszem a mára előkészített ruhámat. Gyorsan dobok egy üzit Jiminnek hogy indulok, majd dzsekimet felkapva indulok el. Egy negyed óra alatt beérek ebbe az iskolának nevezett pokolba, de amint a terembe érve meglátom legjobb barátomat egyből jobb kedvem lesz.
-Szia Chim-köszönök neki padunkhoz érve.
-Szia Tae, na muti azt a képet-vágódik le mellém kíváncsian.
-De csak óvatosan, nehogy meglássa valaki-mutatom meg a képet.
-Wow, ez a pasas egész jó, mennyi is? 21 éves?
-Aham.
-Ez durva, esküszöm szerintem az osztály nagy részéhez képest te jártál ezzel a lelkitárs dologgal a legjobban.
-Azt mondod?
-Azt bizony. Egyébként hallottad, hogy ma jön az új osztályfőnökünk?
-Nem tudtam, tudsz róla esetleg valamit?
-Nem, csak annyit hogy ma jön.
-Mindegy, úgyis hamarosan kezdődik az óra és meglátjuk.
Pár perc múlva becsöngetnek, majd mindenki helyet foglal, mikor meglátják az igazgatót belépni a terembe.
-Jó reggelt diákok!
-Jó reggelt-hangoztatja egyszerre az osztály.
-Amint azt tudhatjátok, mától új osztályfőnökötök lesz. Jöjjön csak be.
Az ajtón egy eléggé fiatalos férfi lép be, az arcát még nem látom, majd mikor az osztály felé fordul bennem akkor és ott megáll az ütő és szaporán kezdem venni a levegőt.
-Ő az.. - suttogom Jiminnek, majd innentől képszakadás.
YOU ARE READING
SOULMATES /TAEKOOK FF./
RomanceEgy olyan világban élünk, ahol minden egyes ember rendelkezik egy lelkitárssal. Teljesen mindegy hogy a lelkitársad fiú vagy lány, mivel ennek ellenére kiegészítitek egymást. Mikor betöltöd a 17-et az iskolai év elején kapsz nyomokat, képeket a neke...