Eighth

875 53 0
                                    

Ez egy kissé mellékes rész lesz, drága mellékszereplőnk Jimin szemszögéből. Nem lenne valami jó folyton annak a két jómadárnak a szemszögéből írnom😂😂

Jimin Pov.:
Hát ez elég fura volt, hogy az igazgató elhívta Taet. Vajon mi lehet olyan eget rengetően nagy gond, hogy nem velünk együtt tudhatja meg a dolgokat? Bekapcsolják a vetítőt, mire arra gordulok és figyelem, hogy milyen párokat kapnak a többiek. Ahogy lassan közeledünk felém kicsit elkezdek izgulni. Vajon fiú vagy lány lesz? Igen, biszex vagyok. Erről egyedül csak Tae tud az iskolában. Én következek. Elindítják a kisfilmet és a szemeim szerintem kétszeresére nőnek, ahogy meglátom a képernyőn Min Yoongit, aki az évfolyam egyik leghelyesebb srácát. Ahogy látom egy picit ő is meglepődött. Igazából nagyon sokat nézem őt a folyosón, mert eléggé bejön, de ezt  soha nem gondoltam volna. Nem sokkal később Yoongihoz érünk és neki is én voltam. Miután mindenkivel végeztünk elindulok ki a szekrényemhez, mire egy kéz megragad.
-Szia Jimin.
-Sz-szia Yoongi.-
Ez az Jimin dadogj is baszki.
-Ez egy igazán különös véletlen lett, tudod régóta nèzegetlek már, de nem tettem soha semmit.
-Tudod Yoongi, én is sok ideje néztelek már téged. Nagyon bejössz....-hajtom le fejem.
-Jimin, te is bejössz nekem. Nem lenne kedved eljönni velem egy randira?
-De, nagyon szívesen elmegyek veled Yoongi.-mosolygok rá vidáman.
Nem szól semmit, csak arcomra puszil és megölel. Visszaölelem és aww az ölelése egyszerűen fantasztikus. Mostmár soha többet nem akarok senki mást ölelni csak őt.
-Mikor érsz rá Jimin?
-Mondjuk ma délután?
-Rendben Jimin. Elmrgyek majd érted, jó.
-Jó. Hányra legyek kész?
-Mondjuk... úgy 17:15-re.
-Rendben. Várni foglak YooYoo. Szia.
-Alig várom, hogy délután legyen. Ott leszek érted Minnie. Szia.

SOULMATES /TAEKOOK FF./Where stories live. Discover now