Fourth

919 56 0
                                    

Jungkook Pov.:
Sehogy nem haladok ezzel a dologgal. 4 éve annak, hogy megkaptam az infókat a társamról, aki ha jól sejtem most 17 éves, majd most tudja meg az infóimat és hogy hogy nézek ki. Az ő arca angyali. Most nyáron láttam róla képeket meg videókat, mert előtte még nagyon kisfiúsnak gondolták.
Egyébként én 21 éves vagyok és tanárként dolgozom, sosincs állandó munkahelyem, mert igazából azt a fiút keresem és ha nem találom abban az iskolában, felmondok. Ez így megy azóta, mióta megvan a diplomám. Most is épp felmondani készülök a jelenlegi munkahelyemen. Nem csak azért mondok fel mert nincs itt a fiú , hanem mert az igazgatónő folyton elakar csábítani, hogy lefeküdjek vele. Szóval most az irodája felé tartok a felmondási papírral a kezemben. Két kopogás után be is megyek.
-Hello.
-Ahh szia Jungkook. Mi szél hozott az irodámba? Csak nem benne lennél a dologba mégis?
-Nem. Csak a felmondási papíromat hoztam be.
-Hogy micsoda?!? Nem mondhatsz fel.
-Miért is nem mondhatok fel? Tudtommal felnőtt ember vagyok és én döntöm el mit akarok.
-Egy feltétellel hagyom hogy felmondj.
-Na és mi lenne az?
-Ha végre megfektetnél, itt az irodámban.
-És ha nem?
-Jajj ne szórakozz Kook.-sétál ide hozzám és nemességemre simít.-Tudom hogy te is akarod. Csak most az egyszer és utána felmondhatsz.
-Jó, de ha hazudsz feljelentelek, mert ez bűntetendő.
-Nem hazudok, de az Isten szerelmére dugj már meg.

Jesszus ez a rész egy kicsit gázos volt, de a kövi se lesz sokkal jobb ugyanis az igazgató és Kook 18+os része lesz benne.

SOULMATES /TAEKOOK FF./Where stories live. Discover now