Thirteenth

831 43 8
                                    

Jungkook Pov.:
El sem hiszem, hogy végre megtaláltam őt. Több év kutatás után ráleltem. Ha tudnátok milyen eszeveszett tempóban vert a szívem mikor egyszerre kimondtuk, hogy 'te vagy az'. Alig tudtam lenyugtatni a szívem heves zakatolását. A kisebb beszélgetésünk után kiment a tanáriból és elindult haza, nem sokkal később én is követtem példáját és hazafelé vettem utamat. Az autóban ülve elmászkálnak a gondolataim a vezetésről arra csodálatos barna hajú szépségre. Muszáj lesz jobban megismernem és nem ártana egy randira is elhívnom őt. Nem lenne gáz dolog, mert az igazgató is megmondta hogy ez természetes és engedélyezve lesz a kapcsolatunk, amint együtt leszünk. Hangos dudálások röppentenek ki gondolataim világából, ugyanis ez a gondolatmenetem egy piros lámpánál zajlott le a fejemben. Meglátom mögöttem a hatalmas kocsi sort így hamar rá is nyomok a gázra, mert nem szeretném ezeket az embereket mégjobban feltartani és felidegesíteni.  Egy laza 5 perc múlva hazaérek és kissé fáradtan dobom le táskámat a kanapéra. Kissé lefárasztott ez a mai nap, ugyanis egyetlen lyukas órám sem volt, ahol picit pihenhettem volna, de teljesen megérte ez az egész. Igen, miatta. Jön egy hirtelen ötletem, ezért előkapom a laptopom. Minek kellene várnom arra, hogy beszélhessünk, amikor bármelyik közösségi oldalon megkereshetem hogy beszéljek vele. Hamar meg is találom instagrammon és rögtön be is követem. Annyira kíváncsi lennék milyen arcot vág mikor ezt meglátja. Pár perc elteltével jön is az értesítés, hogy visszakövetett.
Alig várom a beszélgetésünket Kim Taehyung.

SOULMATES /TAEKOOK FF./Donde viven las historias. Descúbrelo ahora