First

1.5K 84 1
                                    

Tae Pov.:
Én Kim Taehyung vagyok, egy átlagos kinézetű, átlagos dolgokkal rendelkező, 17 éves srác. A világunkban születésünknél egy társat  rendelnek hozzánk. Én ezen egészen kicsi korom óta gondolkoztam. Mindig álmodoztam hogy a sors egy gyönyörű barátnőt szánt nekem, de időközben sajnos rájöttem hogy én nem éppen a lányokhoz vonzódom. Igen, meleg vagyok. Amikor anyunak elmondtam, hogy meleg vagyok egész jól fogadta a dolgot. Apám, pedig nem tudja ezt a dolgot, ugyanis 12 éves koromban meghalt. Visszatérve ehhez az egész lelkitársas dologhoz, nagyon reménykedem, hogy az ég is egy fiút szàn nekem és nem egy lányt aki mellett csak boldogtalan lennèk és szenvednék. Gondolataim közepette meg is érkezünk az iskolához, amit a legtöbb diák, köztük én is, szívesebben hívják börtönnek ezt a kóceràjt. Ma már 11.-esként lépek be a kapun, ugyanis ez az első tanítási nap ebben a tanévben. Beèrve ebbe a pokolba indulok el termem felé. Ma csak az osztályfőnökkel lesz 4 óránk, utána mindenki mehet haza. Gondolom ezeken az órákon a lelkitársas dologról fogunk beszélni, mivel közeleg a nap amin meglátjuk a felvételeket. Amint beléptem a terembe meg is keresem a legjobb barátomat, Jimint és le is ülök mellé.
-Szeva Jimin.
-Szevasz Tae. Mizu?
-Már most elegem van az iskolából, pedig még el sem kezdődött.
-Ugyanez. Szerinted miről fog ma beszélni Lee tanárnő?
-Ugyan miről beszélne, erről a faszom lelkitárs faszságról. Csak tudnám miért mondják el megint, amikor évről-évre ugyanazt mondják el.
-Ezt én se értem, szerintem ígyis mostmár eleget beszéltek róla. Szerencsére ez lesz az utolsó ilyen beszélgetés. Veled csináltak felvételeket a nyáron?
-Igen, eléggé uncsi volt.
-Nekem is.
Beszélgetésünket a csengő szakította félbe és ebben a pillanatba osztàlyfőnökünk is belépett az ajtón.

SOULMATES /TAEKOOK FF./Where stories live. Discover now