YENİ GELEN ÇOCUK

112 5 0
                                    

Şimşekten
Okulla gittik ve çok havalı bir araba gördüm çok güzeldi çok beğendim içinden iki kişi çıktı. Bir kız bir erkek ikiz gibi duruyolardı ama çok zengin oldukları açıktı. Okulla girdiler demeki okulamuza yeni öğrenciler geliyor ve bukadar havalılar. İlginç?!
Su dan
İlk ders matematik ve yeni öğrenciler. Bir dakika yeni öğrenciler mi? Ben buna alışamam ya benle iyi geçinemezlerse? Amaaaann ne olucak ben de iyice büyüttüm. Chae woo hoca içeri girdi ve bize öğrencileri tanıttı ikizlermiş biri kız biri erkek benle ateş gibi.
Chae woo hoca: Evet çocuklar! Sınıfınıza iki genç daha katıldı. Ada ve Arda! Umarım iyi anlaşırsınız çocuklar. Biraz kendinizden bahsedin ilk hmmm Ada! Sen başla kendini tanıtmakla.
Ada: Ben Ada 16 yaşındayım ve annemler fen dersinde iyi olduğumu söyler bende bu yüzden feni severim ayrıca Arda ile pek iyi anlaştığımız söylenemez yan-
Arda: Hiç iyi anlaşamıyoruz buna bir açıklık getir.
Demek sınıfımıza birbirini sevmeyen iki kardeş gelicekti. Allah bilir bunlar neler neler yaşatıcaklar kavgalarıyla bu okula diye düşündüm.
Ateş ten
Tenefüs zili çaldı herkes koşa koşa dışarı çıktı. Öküz sürüsü mübarek! Su ya benle kantine gelicek misin diye sordum.
Su: Yok. Ben sınıfta kalıcam gerkes zaten bir kantine bir aşağı iniyo ben arada tost olmak istemiyorum *güler*
Ateş: Sen bilirsin.
Su: Sende dikkat et zira kantine giden kişiler sınıfta nazik ve kibar gözüksede kantinde adeta bir canavar oluyorlar.
Ateş: Aynen *beraber kahkaha atarlar* ama bana bişey olmaz birinin g*tünü yakarın diğerleri de korkudan kaçar eee kantin bana kalır.
Su: Tamam git kantine artık çünkü burda böyle zamanını harcarsan tenefüs biticek ve aç kalıcaksın.
Ateş gitti. Sınıfta tek başınaydım. En sevdiğim zamanlar tenefüste herkes dışarı çıktıktan sonra tüm sınıfın bana kalması derkeeeen. Arda girdi sınıfa.
Arda: Naber Su
Su: Adımı nerden biliyorsun
Arda: Bir arkadaşın söyledi
Su: Benim arkadaşım yok okulda sadece kardeşlerim var.
Arda: Bana da hava diye bir kardeşin söyledi
Su: Of hava ya
Arda: Ne dedin duymadım
Su: Boşver
Arda Suyun resim yaptığı defteri elinden çeker.
Su: NE YAPIYORSUN VER YA!
Arda: Ne güzel çizimler *defteri yırtar* gerçekten harika.
Su: NE YAPIYORSUN YA MAL MISIN BEYNİNİ NERDE BIRAKTIN ALLAH AŞKINA SENİN SORUNUN NE YA NE İSTİYORSU-
*Arda Suyun sözünü keser*
Arda: Ya Su ağlama ya ühüüüğğğ
Su: Bana bak yanlış kişiye bulaştın
Arda: Aaaa niye sen kimsin ki Allah Allah
Su tam güçlerini kullanıcakken içeri Ada girer
Ada: Arda! Burda ne yapıyorsun yeter artık her yeni bir okula başladığımızda başka birine mi sataşıcaksın!?
Arda: Bu seni ilgilendirme-
Ada: Sus yeter! İnan insanların senin yanındayken kusası geliyor. O yüzden kendi ve diğer insanların iyiliği için UZAK DUR BİZDEN
Arda Ada ya tam elini kaldırmılken Ada elini tutar.
Ada: G*tün yetiyorsa vurarsın. Aaa doğru sende o g*t yok. Rahat bırak kızı yoksa ben sana rahat vermem. İkizimsin diye vicdan yapıyorum ama yetti haddini bil!
Ada Suyun elini tutar ve beraber dışarı çıkarlar.
Ada: Nefes al.
Su iyi bir nefes alır
Ada: Rahatladın mı?
Su: Evet yani biraz daha iyiyim.
Ada: Arda böyle bir çocuk. Her yeni okulumuzda kime aşık olursa ona sataşıyo.
Su: Ne yani şimdi bana aşık mı
Ada: Bundan emin ol ve ondan uzak dur iyiliğin için.
Su: Taktik için teşekkürler.
Ada: Rica ederim.😄
Su yukarı çıkar ve günayı görür günay herzaman ki gibi sinirlidir nedenini öğrenmek için yanına yaklaşır su ve sorar.
Su: Neden sinirlisin yine ne oldu
Günay: Bana bak su eğer o Arda denilen şere*siz yine sana bulaşırsa kefen parası benden öldürmek te benden tamam mı ha bilsin istedim zira onun posuğa benzeyen saçlarını yolmak için sabırsızlanıyorum.😡😠
Su: Oha sakin biraz Günay tamam söylerim nekadar canavar bir kardeşim olduğunu.
Su sınıfa gider ve ders coğrafyadır. Ders biter ve Su busefer dışarı çıkmayı seçer. Merdivenlerden inerken Arda Suyun arkasından onu iter. Su yere duşmez ama canı acımıştır.
Su: ARDA! YETER ARTIK AKILLI OL ZİRA 8 KARDEŞİMİ SENİN ÜZERİNE SARARIM PİŞMAN OLURSUN
Tam o sırada Sarah Ardanın Suya yine kötü davrandığını görür ve direk Günaya haber verir.
Günay: Yettim Su
Sarah: Hadi kanka koş mevzu var
Günay Ardanın arkasından tekme atar ve Arda yere yapışır. Arda yere yapıştıktan sonra Sarah Ardanın beline çıkar ve kafasını sıkar o sırada Günay Arda nın bir yandan elini ısırır bir yandan yumruklar.
Su dan
Sonumuz revirde bitti. Allahtan okulda doktor vardı. Çok kötü yaralanmıştı Arda. Günay ile gurur duyuyorum ve Sarah ile de. Canım kardeşim ve canım kardeşimin canım arkadaşı. Doktor Arda ya pansuman yaptıktan sonra Ada ve ben Arda nın yanındaydık. Ada ile de çok iyi anlaşmaya başkadık. Sonra hava geldi geçmiş olsun dedi ve gitti. Ateş geldi sonra işte yanımızda oturdu. Günay disipline gitmiş Tecna da onlaymış onu yanlız bırakmamak için Sarahı içeri almamışlar. Sonra Şimişek ve Hava geldi dersleri boşmuş. Yanımızda oturdular. En son Günay geldi ve Ardanın yüzündeki korku çok komikti. Ardayı daha fazla korkutmamak için gitti Günay. Çok güzel ve komikti. O günden beri Arda bana sataşmıyo bu iyi bişey eve gittik ödevlerimizi gitirdik ve uyuduk.

Kardeş elementler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin