KATİL KİM?

111 4 0
                                    

Yeşilcan dan
Sabah uyandım ve ablam abimleri falan uyandırdım. Bay John evden erken çıkmıştı. Bir not bırakmıştı;

Değişik bir şekikde yazmış

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Değişik bir şekikde yazmış. Normal Bay John işte böyle şeyleri sever. Anlamayanlar için orda; Çocuklar benim erken çıkmam gerekti yaramazlık yapmayın ve ablanızı dinleyin dolapta dünden kalma pankek var onları yeyin he bide anlanız size yumurta kırsın ha bu arada Günay ablanı korudun senle gurur duyuyorum. Yazmış çok tatlı bu adam ya. Neyse bugün ikna etsek acaba nenem güle gitsek çokniyi olur diye düşündüm ve aradım izin verdi. Ablamlara okuldan sonra nenemlere gidicez haberin olsun dedim o da tamam dedi. Okula gittik salak Arda da ordaydı ablama busefer karışmadı ama aferin aferin Günay dersini verdi zaten akıllı olsun artık bir zahmet. Okula gittik geldik. Okulda pek bişey olmadı. Öyle gelip gitti. Nenemlere gittik ve nenem bizim için patates kızartmış. Patatesleri yedik çok güzeldi 🍟. Nenemiz bize yataklarımızı hazırladı ve uyuduk.
Lizie den
Çocuklar gelmeden önce komşum bizdeydi. Komşumdan madalyonları hep sakladım ama sanki busefer öğrenmiş gibi bakıyordu.
Komşu: Senin torunlar mı gelcek bugün Lizie?
Lizie: Evet ne oldu ki?
Komşu: Yani öyle hayatınıza burnumu sokmak gibi olmasın da en özel çocuklara sahip çiftler ödülü kimin senin mi?
Lizie çok korkar
Lizie: Benim değil
Komşu: Kimin ozaman ve senin değilse neden senin evinde?
Lizie: Ya size ne zaten şimdi çocuklar gelicek siz artık gidin.
Komşular gider
Komşudan
Beni kandırmaya çalıştı ama ben yemem. Besbelli 9 tane torunu var hepsinin de birbirinden güzel güçleri var ama bizden saklıyo kardeşime sordum.
Komşu: Ya bak lizie nin torunları özel çocuklar yani ödül Lizie nin oğlu ve gelininin.
Komşunun kardeşi: Aynen. Biz bunlardan bir tanesini alsak bizde kalsa ne olur
Komşu: Bak mantıklı. Ha buldum ne yapıcaz biliyormusun.....
Yazardan
Plan ları çok acımasızca. Bölümün ilerleyen sahnelerinde ne olucak bir bilseniz...
Bay John dan
Evet işim bitti erken gittiğim için işim erken bitti ve artık evdeyim yanlızım rahatladım kendime bir kahve yaptım ve oturdum ki kapı çaldı. İki tane değişik kişi.
Bay John: Merhaba
X kişileri: Merhaba siz profesör John sunuz değil mi
Bay John: Evet
X kişileri: He ozaman doğru gelmişiz. Bir şey öğrendik sizin hakınızda sizin evde 9 tane çocuk yaşıyormuş.
Bay John: Evet de siz bunu nasıl öğrendiniz?
X kişileri: Bu çocuklara dikkat edin derim
Bay John: Neden ki?
X kişileri: Zira özel güçleri olduğu için olabilir. Her an bir şey gelebilir başlarına süper güçleri var sonuçta.
Bay John: ne nasıl yani onlar normal çocuklar.
X kişileri: Aaaa demek bilmiyorsunuz yaaa kötü ozaman bize yardımınız dokunmayacak.
Derler ve bay John u vururlar.
X kişileri: Eğer çocuklar bay John un öldüğünü öğrenseler gelirler cenazeye ve o zaman bir tanesini kaçırabiliriz ve ruhları duymaz.
Ertesi gün
Lizie: ÇOCUKLAR ÇOCUKLAR ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLMUŞ BUGÜN OKULA GİDEMEYECEKSİNİZ!!!
Su: Ne oldu ya
Lizie: Bay John evde ölü bulunmuş!
Hepsi beraber: Ne?
Hava: eee biz artık kimle yaşicaz
Lizie: Benle yaşarsınız o sorun değil sorun olan bunun bir cina*et olması!
Su: Nasıl ya kim yapar ki bunu?
Lizie: İşte bende bir bilsem...
Yeşilcan: Eee cenaze töreni yapıcak mıyız?
Lizie: Tabi ki yapıcaz! Neden yapamayalım ki?
Yeşilcan: Hiç sordum
Cenaze töreni oluuurr biter eve gelirler ama 8 çocuk var biri kayıp BİRİ KAYIP!
Lizie: ARANIZDA BİRİ KAYIP YOKLAMA YAPIYORUZ HADİ HADİ!
Lizie: Su
Su: Burda
Lizie: Tamam hmm Ateş
Ateş: Burda
Lizie: Harika ozaman Hava
Hava: Burda
Lizie: Tamam şimdi dee Şimşek
Şimşek: Burda
Lizie: Tamam Günay
Günay: Bende burdayım
Lizie: Tamam Tecna
Tecna: Burda
Lizie: Tamam Yeşilcan
Küçük bir sesizlik
Lizie: Yeşilcan nerdesin Yeşilcan.
Su: Yeşilcan nereye gitmiş olabilir ki...


BEŞİNCİ BÖLÜM SONU

Kardeş elementler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin