KAOLO GİZEMİNE HAZIRLIK

71 5 1
                                    

Ateş ten
Hazırlandık ve kaolo ları bulmaya gidecektik ama nerede olduklarına dair hiç bir şey yoktu ki...
Ateş: Nene birşey dicem biz bu kaolo ların nerede olduğunu bilmeden nerete gidicez?
Lizie: Gelin anne ve babanızın günlüklerine bakalım. Babanızın günlüğünde kesin bir şeyler vardır bu konu hakkında.
Yazar dan
Giderler ve günlükleri okumaya başlarlar. Babalarının günlüğünü şimşek okuyordur ve bir sayfasında böyle bir yazıya denk gelir:
Odanın şifresi: 711
Adres: Bilinmeyen orman 367. ağacın altı.
Bilinmeyen orman adresi: Monnie nin eski evinin arkası.
Odanın şifresini unutursam odanın anahtarı Monnie nin yeni evindeki salon kaloriferinin içinde.
Not: Monnie nin bundan haberi yok.
Şimşek: Bakın ne buldum. Aradığımız herşey burda. Bu günlükleri alıp yola koyulalım. Hadi çabuk!
Lizie den
Günlükleri de çantaya attık. Direk Monnie nin evine gitmemiz lazımdı. Şifreyi biliyorduk ve unutsak bile günlükte yazıyordu ama olanları Monnie ye de anlatmamız gerekiyordu. Çocukların sihir güçleri olduğunu biliyordu ama en sevdiği arkadaşının kocasının bir kaolo olduğunu bilmiyordu. Öğrenmesi gerekiyor ve onunda bizimle gelmesi gerekiyor çünkü aramızda Daisy yi en çok tanıyan Monnie.
Yazar dan
Lizie ve çocuklar Monnie nin evine ulaşmıştı. Kapıyı çaldılar.
Monnie: Bakıyorum bir dakika.
Monnie kapıyı açar açmaz şok olur.
Monnie: Lizie teyze hoşgeldin seni çok özlemişim. İyiki geldin. Şey arkandakiler kim?
Su: Tanıyamadım mı ozaman tanıtıyım ben Su. En sevdiğin arkadaşının kızıyım.
Monnie: Su! Nekadar büyümüşsün. Siz 9 element kardeşlersiniz. Sizi en son gördüğümde çok küçüktünüz. Yani en azından bukadar büyük değildiniz. Eee hangi hava attı sizi buraya?
Hava: Biri beni mi çağırdı?
Monnie: *güler* hayır hava sadece ne oldu da geldiniz diye sordum.
Lizie: Konuşacak çok şey var ve bir planımız var ama planı uygulamamız için sana da ihtiyacımız var.
Monnie: Ben ozaman bir kahfe yapıyım hepimize. Konuşuruz öyle.
Günay: Yok ben kahve içmiyorum ama bize kola ve waffle getirebilirsin.
Monnie: Tamam. 9 tane kola 9 tane waffle 2 kahve 2 tane de tiramisu olur mu?
Lizie: Olur tamam. Sen onları hazırla sonra beraber yemeği yerken olup biten herşeyi anlatacağız.
Yazar dan
Monnie 9 waffle 9 kola 2 kahve 2 tiramisu sipariş eder. Sipariş etiği yemekler gelince yemeğe başlarlar ve olan biten her şeyi anlatırlar...
Monnie: Tamam ozaman. Benim evimin arkasındaki ormana gidelim. Ben o ormanı avucumun içi gibi bilirim. 367. ağaca da sizi çok kolay bir şakilde götürürüm merak etmeyin. Ama benim anlamadığım; eniştem nasıl kaolo olabilir ki? Çok sevecen bir adamdı. Hiç beklemezdim. Neyse şimdi çok işimiz var kardeşinizi bulup kaoloları yenicez.
Şimlek: Ozaman her şeyi hazırlamamız lazım.
Günay: Bir liste hazırlayalım alınacaklar listesi.
Yazar dan
Çocuklar bir liste hazırlar:
Babanın günlüğü
Annenin günlüğü
11 tane silah 🔫
50 sis bombası
50 biber bombası
11 tane koruyucu kiyafet
2 ilk yardım çantası
Odanın anahtarı 🔑
Madalyonlar
4 taramalı tüfek ( Lizie Monnie Su ve Ateş için sadece)
Bol bol su (Kardeşimiz olan değil😂)
Orda yiyebileceğimiz konserve yiyecekler (bol bol alırsak iyi olur)
4 tane sopa (Hava Şimşek Günay ve Tecna için sadece)
11 tane el feneri 🔦
Pil 🔋(el fenerleri için biraz fazla almamız gerek)
Sis bombaları için 11 tane maske
11 tane telsiz (gruplara ayrılırsak lazım olur)
3 bıçak 🔪(Yeşilcan Toprak ve Zaman için)
Şimşek: Ozaman savaşmaya hazırız!
Monnie: Şimdi ormana gitmemiz lazım. 367. ağaca.
Günay: 367 ne ya! Abi umatım çok uzak değildir.
Monnie: Bu ormanda 500 tane ağaç ve sadece bir tane gül var. 367. ağacın tam yanında.
Zaman: O gülün gerçek gül olduğunu sanmıyorum. Bence sahte bir gül yapıitırdı oraya ağacı unutmamak için.
Monnie: Bu çocuk burda harcanıyor bence. Maşşallah bir zeka var bunda da.
Yazar dan
Beraber ormana girerler ve ağacı bulurlar.
Tecna: Bu ağacın altında sahte bir gül var! Bu o ağaç olmalı.
Yazar dan
Tecna ağacı nasıl açıcağını bilmiyordur.
Tecna: Eee nasıl giricez içeri?
Zaman: Günlükte kesin yazıyordur.
Zaman günlüğe iyice bakar. Bir söz bulur; Bazen bir ağaç bile bir gülün sayesinde çalışır.
Zaman: Gül! Gül ile alakalı ama nasıl?
Yazar dan
O sırada Günay gülü kendine doğru çeker ki ağaç ikiye ayrılır. Bir kapı haline gelir ve hemen içeri girerler...

ONUNCU BÖLÜM SONU
BİRİNCİ SEZON SONU

Kardeş elementler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin