AŞK İTİRAFI

82 5 1
                                    

Su dan
Sabah krep kokusuyla uyandım. Nenem çok güzel krep yapmıştı çok güzel kokuyordu. Kahvaltımızı ettik okula gitik. Ada direk yanıma koştu bu arada Ada ile de çok iyi anlaşmaya başladık sevdim kızı tatlı biri. Beni Ardanın karşısında korudu. Kanakayız bu aralar. İlk ders fen jong in hoca geldi. Öyle normal bir gün derken bir dakika fen sınavı! Olamaz hiç çalışmadım ikinci dersti ve benim ikinci derse kadar fen çalışmam biraz imkansızdı sanki. Kopya kopya çekmeliyim. Aaa doğru zamandan zamanı durdurmasını istesen bol bol zamanım olacak sınav için. Sınav zamanı geldi. Zaman zamanı durdurdu ve bol bol çalıştım. Sınav iyi geçti. Günay Tecna ve Havaya söz vermiştim yemek atasında onlara ben ısmarlicaktım bir bu eksikti neyse. Yemeğimizi yedik ve sınofa gittim.
Ateş ten
Su lar yemeğe gitti kendi kendime koridorda takışıyordum. Arda geldi ve bana bunu dedi.
Arda: Ateş bana ikizini ayarlarmısın?
Şok oldum. Arda suyu seviyormuydu. Yok ya kaptırmam ben ikizimi hoştt. Direk cevabı yapıştırdım.
Ateş: Su istemezse benim yapacak bir şeyim yok ikizimi asla zorlamam yani para isteme konusu hariç. Bulaşma bize Arda zira şuan Ateşle oynuyorsun.
Arda: Yo senle oynayan yok.
Ateş: Ay espirisi de kendisi gibi kalitesiiizzz püüü.
Arda: En azından sorsan lütfen.
Ateş: Git kendin sor ben sizin aranızdaki haberci baykuş değilim.
Arda: Tamam ben sorarım ve bunu bil kabul edicek beni.
Ateş: Gel iddaya girelim ozaman.
Arda: Tamam nesine.
O sırada Ada onları dinliyordur
Ada: Ateş varya hayatımda senin gibi iğrenç bir ikiz görmedim. Sen onun ikizisin anladın mı. Onun adına iddaya giren biri değilsin. İkizliğini bil derim ben sana. Şiddetle!
Ateş: Sana ne kızım Suyun senin bu tipsiz ikizini kabul etmeyeceği ortada kazanıcam biliyorum.
Ada: Zaten ben ikizimin çok yakışıklı olduğunu Suyun kesinlikle onu kabul ediceğini demiyorum zira kabul etmese çok iyi bir seçim yapmış olur ama sen ikizin adına iddaya giremezsin.
Ateş: Girdim bile nesine?
Arda: Kaybeden Günaydan dayak yicek. Varmısın?
Ateş: Varın ben
Ada: Ben hiç bir şey demiyorum sadece yazıklar olsun sana da ve sana da.
Ada direk bunları Su ya anlatır. Yani Su Ardadan bir teklif alıcağını biliyordur ve hazırdır. İşte teklif anı.
Arda: Su benimle çı-
Su: Herşeyi biliyorum ve cevabım hayır. Ama iddayı ateş kazandı diye sen tek değil ateşi de dövücek günay.
Ateş: Neden ya ne yaptı-
Su: Ne mi yaptım? Sen dalga mı geçiyorsun benle? ANLATIYIM MI ATEŞ? SIRF KENDİ KAZANÇIN İÇİN BENİ KULLANDIN BENİ TEK DEĞİL GÜNAYI DA KULLANDIN KAYBEDENİ GÜNAY DÖVÜCEK DİYE HİÇ DÜŞÜNME YOK MU SENDE GÜNAY ARANIZDAN KİMİ DÖVSE YİNE DİSİPLİNE GİDİCEK HİÇ Mİ DÜŞÜNMÜYORSUN KARDEŞİNİN EĞEİTİM HAYATINI AMA SENİN UMRUNDA DEĞİL HE BİDE BENİM KİMSEYLE SEVGİLİ OLAMK GİBİ BİR NİYETİM OLMADIĞINI BİLİYORSUN YİNE BİLE BİLE YAPTIN BUNU GERÇEKTEN BUKADAR DA G*T BÜYÜKLÜK OLMAZ ZAYEN HAYAT SANA KOLAY YE İÇ YAT BAŞKA YETENEĞİN YOK.
Diye bağırır ve Günayın kolundan tutup sınıfa gider. Ada ve Sarah da peşlerinden gider.
Su: Ya benim yerime git iddaya gir sonra bEn Ne YaPtIm Ya b*k yaptın. Salağa bak ya. Nelerle uğraştırıyor beni.
Günay: Sen sakinleş ben onlara ne yapıcağımı biliyorum. Sarah benle gel
Sarah: Adam dövüceksek ben varım.
Günay: Bak Ateş zaten benim abim hep görüyom o gereksizi o yüzden Ateş sende Arda malı bende.
Su: Hayır bir disiplin daha çekemem.
Günay: Yok ya senki kendisi gidiyo disipline ben gidiyom size ne benim suçum benim cezam allah allah bak ya. Gel Sarah
Sarah ve Günay Ateş ve Arda yı iyice döverler ve artık eve dönerler. Günay uzaklaştırma almıştır.
Günay: Oh be 5 gün gitmicem şu salak okula hergün bir b*k çıkıyo başımıza ya zaten.
Ateş: Hala canım acıyo.
Günay: Ohh canım kankam ne güzel dövmüş abimi tam benlik kanka.
Akşam olur çocuklar uyur ve sabah cumadır ertesi gün okul yoktur ama Günay okula gitmicektir çünkü uzaklaştırması var😂😂😂

YEDİNCİ BÖLÜM SONU

Kardeş elementler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin