GEÇMİŞ

76 5 0
                                    

Zaman dan
Bugün annem ve babam evleniyo bende onalrı 18 yıl öncesine izlemeye geldim.

18 yıl önce
Monie den
Bugün en sevdiğim arkadaşım evleniyo çok mutluydum. Gelinlik seçmeye gittik. Gelinliği seçtik;

Monnie: Gelinlik mükemmel ama sen Jack e mutlak element olduğunu söyleyecekmisin?Daisy: Zamanı geldiğinde evetZaman: Demeki annemin adı Daisy babamın adı da Jack miş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Monnie: Gelinlik mükemmel ama sen Jack e mutlak element olduğunu söyleyecekmisin?
Daisy: Zamanı geldiğinde evet
Zaman: Demeki annemin adı Daisy babamın adı da Jack miş. Bir dakika ben annemin babama sihir güçlerinin olduğunu açıkladığı zamana gitmek istiyorum.

14 yıl önce
Zaman: Demeki özel çocuklar kupasını almadan önce açıklamış.
Daisy: Jack ben elementlerin lideriyim.
Jack: Yani su ateş falan yapabiliyorsun.
Daisy: Evet.
Jack: Eee bunu bana açıklamanı kim söyledi.
Daisy: Bizim çocuklarımızın da sihir güçleri var yani bunun için ilerde zorluk yaşamamak için. Bide en özel çocuklara sahip çiftler ödülünü alıcaz hazırlan.
Jack: Tamam.
Zaman: Ne kadar normal bir tepki ama düşünsene karın element lideri istese evi yakar istese su kesilince su getirir istese sana kabus da gösterir ama benim babam bu haberi biliyormuş gibi davranıyo. Neyse kendi doğum yılıma gidicem

10 yıl önce
Daisy den
Bugün yine ikizlerim oldu biri kız biri erkek erkek galiba zaman gücüne sahip kız ise zihin okuma adını da zana koyucam.
Zaman: Bir dakika benim bir ikizim mi varmış? Sonradan ölmüş mü? Yok ya ölse ablamlar ondan bahsederdi.
Yazar dan
Tam o sırada babasının ben tualete gidicem dediğini görür ve oda gider ama babası tualete başka bir şey için gitmiştir...
Jack: Herles zana yı unutsun.
Ve herkes zana yı unutur babaları da zanayı uzak bir yere götürür.
Zaman: Ama babam neden böyle bir şey yaptı ki? Yani neden zana yı unutturdu bize? Bi dakika ama babam bir insandı. Yani sihir güçleri yokdu. Eee annem de element lideri ama unutturma diye bir gücü yok. Ozaman benim babam ne oluyo? Bunun cevabını veren bir zamana gitmek istiyorum!

20 yıl önce
Daisy: Monnie benim acilen çıkmam lazım kendine iyi bak.
Monnie: Nereye? Yine kaololar mı?
Daisy: Evet kaololar yine bir element bireyine sihir güçlerini unutturup sihirlerini ele geçirmişler. Of bu unutturanlar.
Zaman: Bir dakika. Babam ve annem düşman ama babam annemle bilerek evlendi ki güçlerini unuturabilsin ve unutturanları da tek öldürebilecek şey mutlak güç yani annem ve biz babam da buyüzden annemi öldürdü zana yı da bizden uzak tutuyor ki onu yenemiyelim. Ama bizim anne ve babamız trafik kazasında öldü. Eee nasıl babamızda ölmüştü? Nasıl oldu o? Annemlerin trafik kazası dediği zamana gitmek istiyorum!
Jack arabayı bir bataklığın yanında durdurur.
Jack: Daisy in.
Daisy: Tamam da ne oldu ki?
Jack: İn bi.
Daisy arabadan iner ve
Jack: YÜCE KAOLO YA DÖNÜŞ diye bağırır ve kaoloların liderine dönüşür.
Daisy: SEN EN BAŞTAN BERİ KAOLOMUYDUN? YAZIKLAR OLSUN!
Jack: Evet ve elveda der ve Daisy yi bataklığa atar.
Zaman: Vay şerefsiz! Ama ben ikizimi bulucam ve seni yenicez! Der ve hemen diğer kardeşlerini uyandırır Lizie yi de uyandırır ve her şeyi anlatır.
Lizie: Bakın ben sizin babanızın annesiyim ama inanın kocam yani dedeniz de kaoloydu ve ben bunu öğrendiğimde umarım Jack öyle olmaz diye hergün endişelendim ama oda mı kaoloymuş?
Günay: Yani bir dakika? Babanne sen kaoloları biliyodun ama bize anlatmadın mı?
Lizie: Evet biliyodum ama sadece dedenizin öyle olduğunu sandım.
Ateş: Bizim acile şu baba kılıklı kaoloyu bulup Zana yı ondan kurtarmamız lazım. Hadi iş başına...

Kardeş elementler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin