Mary: Vay vay kaçmışsınız demek. Neyse korkmayın sizi geri oraya tıkmicaz ama birinizi geri tıkmamız lazım.
Lizie: Beni içeri atın.
Mary: Sihir gücü olanlardan bahsediyorum.
Şimşek: Hiçbirimiz girmiyoruz içeri.
Ateş: Beni atın içeri!
Ada: Hayır Ateş saçmalama.
Ateş: Neden?
Ada: Çünkü olmaz. Ya sorgulama beni.
Mary: Ateş zaten seni içeri atacak kadar salak değilim. İki neden var. Bir sen camları kırabiliyorsun iki ben seni içeri zaten atmam.
Ateş: Neden?
Mary: Çünkü gelecek planlarım var seninle. Bak seni de kaolo yapsak bence ben ile sen çok iyi bir çift oluruz.
Ateş: Bence kendi hayat arkadaşımı kendim seçebilirim *Ada ya bakarak*
Mary: Tamam ozaman ben seçiyorum hmmm... Zana! İçeri!
Zaman: Onu çok içerde tutunuz beni alın.
Mary: Tamam ozaman. Yeşilcan gir içeri!
Yazar dan
Yeşlcanı içeri atarlar ama Ateş yine gizliden onu kurtarır. Beraber busefer kimseye görünmeden babalarını yenmeye gitmeye kararlılardır. Babalarını bulurlar ve...
Jack: Ay çocukliarım gelmiş bir dakika Yeşilcan zindanda değil miydi?
Yeşilcan: Evet zindandaydım ama artık değilim.
Su: Seni yenmeye geldik Jack!
Jack: Canım kızım beni gerçekten yenebileceğini mi sandın? Yanıldın çünk-
Zana: Aklından geçenleri biliyorum ve eğer bunu yaparsan seni mutlak güç ile değil kendim öldürürüm. Anladın mı?
Jack: Senden bir gizli olmuyor zaten en küçük kızım. Her şeyi biliyorsun aklımızdan geçen.
Su: Ne geçiyo aklından Jack bey in?
Zana: Arda.
Su: Ne?
Zana:Arda kaç!
Yazar dan
Babalarının aklından geçen Ardayı öldürmekt çünkü eğer elementlerden biri bile öutsuz olsa mutlak güç gerçeklerşemezdi. Şimdi soracaksınız, Arda ile ne alakası var? Çok alakası var. Eğer Arda ölürse üzülürler...
Beraber hemen kendi plan odalarına kaçarlar ve Toprak ortaya çok mantıklı bir soru işareti atar...
Toprak: Ama öldürse aramızdan birisini öldürmezmiydi? Çünkü daha mantıklı eğer aramızdan biri ölürse biter kaybederiz.
Zana: Hayır! Ben biliyorum.
Su: Neyi?
Zana: Su şimdi oyunculuk yapma bana. O an aklından ne geçtiğini biliyorum ben.
Su: Ne diyorsun Zana?
Zana: Babamız Ardayı öldürmeyi düşündü çünkü senin üzülmeni istedi.
Su: İyide neden sadece ben üzüleyim ki yani tabi bende üzülürüm ama sizde üzülürsünü-
Zana: Su Ardayı sevdiğini biliyorum!
Küçük bir sessizlik oluşur...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardeş elementler
ActionSihir güçleri güçleri olan 9 kardeş ateş su hava şimşek gece ve gündüz telekinezi bitki toprak ve zaman ayrıca bir kayıp kardeş zihin okuma