11

1.3K 181 88
                                    

2 yıl sonra

Hyunjin ikisinin de kıyafetlerini taşıyan bavulu arabaya yerleştirip bagajı kapattı. Felix evlerinin kapısını güzelce kitledikten sonra anahtarı onları yolcu etmek için gelen Jisung'a verip arabaya yerleşti.

Artık düzenli bir hayatları vardı. Çok güzel anılar biriktirdikleri Hyunjin'in evinde yaşamaya başlamış, kendi şirketlerinden kazandıkları para ile güzel bir araba almışlardı.

Şirketlerinin başında Chan duruyordu, yönetim işlerinden tamamen o sorumluydu.

Hyunjin ve Felix dergilerden ve markalardan teklif aldıkça çekimler yapıyor, onun dışında sakin bir hayat sürüyorlardı.

Yazın gelmesiyle sadece ikisinin olacağı,kalabalıktan uzak bir tatile çıkmaya karar vermişlerdi. Sahil sahil dolaşıp, akşamları da çadırlarını kurup kamp ateşinde kitap okumak ikisine de makul gelince yolculuğa koyuldular.

"Hoşça kal Jisungie!" diye bağırdı Felix arabanın camından.

Jisung arkalarından el sallıyor, onları özleyeceğine dair bir şeyler söylüyordu.

Şehirden uzaklaştıklarında arabayı süren ve tüm dikkatini yola veren sevgilisine baktı Felix. Siyah saçlarını ensesinde toplamış, gözüne gelen güneşten kaçınmaya çalışıyordu.

Felix çantasından çıkardığı güneş gözlüğünü uzattı.

"Al gözlüğü tak, rahatsız oluyorsun."

Hyunjin gözlüğü alıp takmış, ardından sevgilisinin gözlüğü uzatan elini yakalayıp bir öpücük bırakmıştı.

Felix beklemediği öpücük ile sırıttı. İki yıldır birlikte olmalarına karşın Hyunjin'in her hareketinde kalbinin hızlanmasını seviyordu.

•••

Sahil kenarına geldiklerinde henüz öğle saatleri idi. Bunaltıcı sıcaktan sonra kendilerini hemencecik denize atmışlar, sesin suların onları rahatlatmasına izin vermişlerdi.

Kumlara oturup sandviçlerini yerken mırıldandı Hyunjin.

"Sanırım çantamdaki kitabı fark etmen hayatımdaki en büyük şanstı."

Felix kafasını Hyunjin'in ıslak omzuna yasladı.

Kocaman koyda martılar haricinde sadece ikisi vardı.

Güneş kaybolmadan çadırlarını kurmaya başladılar. Çadır işi onları terletince yine kendilerini denize atmış, güneşin batışını denizde izlemişlerdi.

Felix koy boyunca ilerlemiş, sonunun nereye gittiğini görmek istemişti.

Hyunjin çantasına bıraktığı şeyi şortunun cebine atıp Felix'in yanına ilerledi. Felix onu görünce yanına doğru koşup gülümseyerek Hyunjin'in koluna girdi.

Hyunjin ellerini Felix'in çıplak beline dolamış dans ediyordu. İki genç adam güneşin son dakikalarında dalga seslerinin arasında dans ediyordu.

Hyunjin deniz şortunun içinden küçük bir yüzük çıkardı. Felix'in küçük parmakları için küçük gümüş bir yüzük.

Felix sevgilisinin elleri arasında gördüğü yüzükle donakaldı.

"Felix." dedi Hyunjin. Aralarındaki ufacık mesafe kapansın istiyordu.

"Ben hep yanımda ol istiyorum. Seninle güzel yerler gezelim, kitap okuyalım, bir sürü anı biriktirelim istiyorum. Konu sen olduğunda hep daha fazlasını istiyorum. Seni kollarımda uyutmak; sesinle, kokunla, seninle yaşamak istiyorum."

Durup yavaşladı. Felix'in de duyduklarını sindirmeye ihtiyacı vardı. Sevgilisinin güzel dudaklarından dökülen güzel sözler onu öldürecekti.

"Felix," dedi Hyunjin sevgilisinin güneşte parlayan gözlerine bakarken.

"Benimle evlenir misin?"

Felix'in ayaklarındaki tüm güç gitmiş, kendini Hyunjin'e daha çok yaslamıştı. Şimdi tamamen onun kollarında, onun nefesi ileydi.

"Evlenirim." dedi bir anda.

Alınları birleşti. Felix'in kolları Hyunjin'in boynuna sarılmıştı.

"Evlenirim." dedi bir bebeğe ninni fısıldarmışcasına.

Hyunjin Felix'in kollarından sıyrılıp yüzüğü parmağına geçirdi. Ardından aralarındaki boşluktan tiksinirmişcesine bir hızla kapattı boşluğu, sarıldı sevgilisine.

Felix'in gözlerinden bir iki damla yaş firar etti. Şimdi Hyunjin'in sıcak dudakları kendininkileri bulmuş, elleriyle yüzündeki yaşları siliyordu.

İki genç adam orada söz verdiler birbirlerine. Ve tanrı biliyordu ya, sözleri ölüme kadar bozulmayacaktı.

•••
HEY! Bir gece ansızın yazmaya başladığım kurgunun sonuna geldik. Beni mutlu eden, tatlı kurgular okumayı hep sevdim, umarım siz de mutlu olmuş ve sevmişsinizdir.

Destek olduğunuz için çok teşekkür ederim. Bir gün buralardan gittiğimde, ki henüz değil, güzel anılar biriktirmiş olacağım.

Kendinize iyi bakın!

Photographer • HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin