Röportaj Part 1

3.9K 131 16
                                    

Bu röportaj @ecrinamariddle ile yapılmıştır.


Ben hogwartsa gittim bir malfoydum Draco ile ikizdik 4. seneden başladım ben binam slytherindi başka binalardan arkadaşım yoktu çok fazla cho ile düşmandık pansy en yakın arkadaşımdı Tomla da 2 senemizden beri sevgiliydik Tom çok sinirli sinir problemleri olan içine kapanık çok konuşmayan çok çalışkan tüm profesörlerin gözdesi olan bir çocuktu ama bi yandanda geçmişinde çok yara almış aile olsun dedesi Voldemort olsun çok hasar almış kalbi kırık bi çocuktu hep astronomi kulesine gidip ağlıyodu her gece sigara alkol ve pahalı bir erkek parfümü gibi kokuyo aynı zamanda bana karşı çok iyi davranıyodu asla beni kırmamaya çalışırdı hep beni korurdu güldürdü beraber çok iyi vakit geçirdik günlüğünde hep ben vardım yani sadece bana bağlıydı. En beğendiğim anımda;Çuma  günüydü balo olacaktı akşam sabah erken kalktım Tom hala uyuyordu bende duş aldım üzerimi fln değiştim kişisel bakım falan yaptım sonra Tomu uyandırdım saçlarıyla oynadım yüzünü okşadım sonra oda uyandı hazırlandı kahvaltıya indik dersler fln saat 8 de balo var beraber baloya gidicez pansy ve draco çift olarak bizde Tomla çift olarak gidicez ben scriptime Pinterest den ayarladığım elbiseyi giyerken Tom arkamdan fermuarını çekti elbisenin sonra arkamdan sarılıp boynumu öptü çok güzel olmuşsun dedi sonra bende ona sende çok yakışıklı olmuşsun sevgilim dedim çok kısa ama tutkulu bi şekilde öptü dudağımı sonra baloya gittik beraber dans ettik fln filan akşam odamıza çıktık öyle benim çok sevdiğim bir anımdı.

Snape ona nasıl davranıyormuş?

Valla bana herkese nasıl davranıyosa öyle davranıyodu sadece biraz daha onun gözde öğrencisiydim.

Pansy Nasıl biriymiş? 

Çok yakın arkadaşımdı kardeş gibiydik çok komik ve eğlenceli baya kafa kızdı.

Benimle röportaj yaptığı için @ecrinamariddle 'ye teşekkür ederimm 

Shifting SelfcareHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin