Bana Sorun

1.4K 52 92
                                    

Evet Merak Ettiğiniz "benim hakkımda"olan  Shifting sorularını yanıtlıycam.

1.Shifting'i hangi tarihte başardım?

Hatırlamıyorum ama aralık ayı falandı sanırım.

2.Orada ilk ne yaptım?

Uyandığımda yatakhanemdeydim ilk direk bi dans ettim sonra dolabıma baktım ve pinterestteki tüm kıyafetlerin orda olduğunu görünce bi kez daha göbek attım.

3.İlk ders kimeydi ve derste naptım?

İlk ders Snape ileydi ben Tom ile oturuyordum (iyikide oturmuşum) snape herkese iksir verdi ve yapın dedi.Ben iksiri nasıl yapıldığını biliyordum ama başarılı yapamamıştım (scriptime her konuyu her dersi her iksiri çok iyi biliyorum yazmıştım ama bunları başarılı bir şekilde yaptığımı yazmamıştım siz yazın) sonra Tom'a demiştim şapşik benim için yapmıştı yoksa snape'nin tehtidkar konuşmalarını çekecektim.

4.İlk Öpücüğüm Kimdendi?

Tom'dan tab2 kimden olcak amk sevgilim o benim.

5.Hogwarts da yemekler nasıldı?

ben scriptimde belirtmiştim kahvaltılar türk kahvaltısı gibi olacak diye o yüzden sucuklu yumurta gibi şeyler vardı aösmaösçmf kavurma fln ama akşam ve öğle yemeklerinde tavuk,makarna,haşlanmış mısır,havuç turp salatası.Tatlı olarak balkabağı tatlıları ve puding oluyordu.Ekmek çeşiti de vardı çavdar buğday normal ekmek fln.İçecek olarak balkabağı suyu ve normal su vardı.Ve değişik şerbetler vardı ama şerbetler çok tatlı olduğu için ben içmiyordum.

6.Hogwarts sakinleri nasıldı?

Erkeklerin %50'si yavşak %50'si masum du,kızlar ise genelleme olarak kıskanç ve dedikoducuydu aralarında bi pansy,luna ve hermonie iyiydi.

7.Hogwarts yatakhaneleri nasıldı?

Ben scriptimde isteyen istediğinin yatakhanesinde kalabilir yazmıştım o yüzden herkesin yatakhanesini biliyorum.Öncelikle yatak,dolap,sandık,konsol ve bir çalışma masası var.Odalar gayet geniş ve temiz.Odanın kokusu da çok güzel dambıl hangi oda spreyini kullanıyodu acaba?Herneyse genel olarak böyleydi.

Bu kadarr.

https://www.youtube.com/watch?v=z5nJceTQ0pU

youtube kanalıma yukarıdaki linkden ulaşabilirsiniz bayss

Shifting SelfcareHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin