Sea bacılar nabionuz?
Geçen haftalarda kuzenime kalmaya gitmiştik ve benim aklıma dahice bi fikir geldi bu uygulamanın gösterdiği konuma gidip belamızı arama :d
İngilizceden çevrilmiştir-Randonautica, Joshua Lengfelder tarafından 22 Şubat 2020'de başlatılan bir uygulamadır. Kullanıcının yerel bölgelerini keşfetmesine ve bulgularını rapor etmesine olanak tanıyan koordinatları rastgele oluşturur.
İlk gittiğimiz yer:
Yani size korkunç yerler veriyor ve gidiyorsunuz.Benim kuzenim sitede yaşıyor ve sitenin iç,inde aynı yeri iki kere gösterdi bizde merak edip gittik.Kuzenim 10 yıldır orada oturuyor ve öyle biyer görmediğini söyledi açıkcası biraz korktuk.Onur marketin yanında ara sokak gibi biyeri gösteriyordu girdik işte konuşma sesi geliyodu ama ne dedikleri anlaşılmıyordu ve orda bi kapı vardı baya eski.Sonra yanımızda bi kız vardı çığlık attı bizde hemen kaçtık işte kız ağladı falan dediğine göre yukarıdaki pencereden bşrş bakmış diye sonra ben anlık gelen cesaretle gidip baktım bi sik yoktu sonra ekşın olsun diye çığlık attım sobnra topukladık ordan.
İkinci gittiğimiz yer:
burası da kuzneimin oturduğu sitenin içinde biyeri gösteriyodu işte sonra biz gece 11 de gittik oraya bahçeyi gösteriyodu ama bi bok yoktu sonra bahçe katındaki evin boş olduğunu gördük ve baya korktuk açıkcası çünkü rüzgardan dolayı camlar ceyran yapıyordu ve bu bizi baya korkuttu topukladık ordan.
Sonra bşz gitmedik oraya sabah gittik ama bişey yoktu sabah gittiğimizde sonra eve tırmandık bildiğiniz balkona sonra içeri girdik ev boştu bişe yoktu açıkcası burası gaeyt normal.
sonra biz evden çıkarken sokaktaki çocuklar gördü sonra yanımıza geldiler lan o eve niye girdiniz orda yaşlı kadın oturuyodu yaşlı kadının içinde cin vardı falan dediler sonra o binadan bi adam geçiyodu duydu bizi o eve girmeyin falan dedi tehlikeli dedi gitti biz baya korktuk acıkcası
Part 2 atayım mı?
Part 2 atarsam kanıtları da atarım.