Slm ayol
Lancôme-La Vie Est Belle
Arklar bu parfüm baya güzel bi parfüm gideceğiniz gerçeklikte bu kokuyu kendi kokunuz yapabilirsiniz.
İçeriğinde, dünyanın en özel ve nadir bulunan doğal maddesi bulunmaktadır. Bu madde mavi olarak bilinen Iris Pallida özüdür. Bu özel kokuya yasemin, portakal çiçeği ve saf paçuli de eşlik ediyor.
Guerlain-Shalimar:
İçerisinde; bergamot, ve zambak kokuları barındıran parfüm buram buram aşk kokan oryantal bir koku olarak biliniyor. Parfüm piyasaya sürüldüğünde beri aşka inanan kadın ve erkeklerin vazgeçemediği kokular arasında.
Bu kokuda aşk parfümüymüş hikayesi çok güzel parfümün googleden aratıp bakabilirsiniz.
Dior-Hypnotic Poison:
Bu parfümü çoğu ünlü kullanıyormuş sanırım.Madonna falan baya etkili bir kokusu varmış."kalbin zehri"olarakta geçiyor.
Kayısı, erik, cevizi, , gül ve sandal ağacından oluşuyor.Çekici ve kalıcı bir koku.
Estee Lauder-Youth Dew:
Nostajik ve klasik bir kokuymuş.250 milyondan fazla satılmış.
Clive Christian:
Dünyanın en pahalı parfümüymüş.İlk çıkarıldığında kraliyet ailesine satılmış.Fiyatı ise 30 ml şişesi ile 215.000 dolarmış.
Erkekler için odunsu bir koku.Kadınlar ise çiçeksi bir kokuymuş.
Thierry Mugler-Angel:
Dünyada en çok satılan parfümlerdenmiş.
Çikolata ve vanilya kokuyormuş.Bence hoş bir koku.
Lancome-Hypnose:
Gelmiş geçmiş en çekici parfümmüş.
Çiçeksi ve meyveli bir koku ve vanilya kokusuda varmış.
Escada-Magnetism:
Çiçeksi ve baharatsı bir koku.
Ağır kokuyor.
Chloe Love:
Bebek kokusu.
Çok softmuş ve mutsuzken koklayınca insanı mutlu ediyormuş.
Beyaz tenli kadınlarda hoş koktuğu söyleniyorç
_________________________
Gideceğiniz gerçeklikte bu kokuları kullanabilirsiniz.
Scriptinize şöyle yazabilirsiniz
Kokum:(örn)Chloe Love parfümü gibi kokacağım.
Part 2 gelsinmi?