Ahahğ bu benim zor ve eğlenceli olucak neyse ayol bekletmeyeyim sizi hadi başlayalım.
Bi oy atın okunmaya göre oy çok düşük kötü duruo
Dm cevap veriyorum herşeyi sorabilirsiniz.
________________
Adım:Chery.
Soyadım:Wilson.
Boy:1.70
Kilo:50
Bina:Slytherin.
Köken:Safkan
Yaşım:15
Kişisel özelliklerim:Ciddi,zeki,narin,çekici,üst düzey esprili,cesur,umursamaz.
Hobilerim:Kaykay kaymak,resim çizmek,elektro gitar çalmak,şarkı söylemek.
Aile:Ailem çok zenginmiş ve ben küçükken ölmüşler tüm miras bana kaldı.
Arkadaşlar:Luna Lovegoog,Cedric Diggory,Adrian Puckey,Fred Weasley,Geogre Weasley,Ginny weasley,Hermonie Granger,Draco Malfoy,Harry Potter,Ron Weasley.Dr'mdeki arkadaşlarım olacaklar filmdeki görünüşlerine sahipler ve 15 yaşındalar.
Sevgili^-^:Tom Riddle,sevgiyi hissediyor bana gerçekten aşık 15 yaşında ve filmdeki görünüşüne sahip.
Özel Yeteneklerim:Telekinezi,uçabilmek,zihin okumak,ışınlanmak,şekil değiştirmek,durugörü,telepati,görünmezlik,istediğim kişilere odaklanarak acı çektirebilmek,istediğim kişinin geleceğini ve geçmişini görmek,hayvanlarla konuşmak.
Klon:Hep uyuyacak Vakit:Dr'mdeki 2 yıl Cr'de 10 dakika edecek.
Geri dönüş şifrem:Geri dönmek istiyorum. dil:Herkes Türkçe konuşup anlayacak
Dr:Hogwarts Dil:Herkes türkçe konuşup anlayacaak.
Sosyal medya:Herkesin sosyal medyası ve telefonu olcak.
Maddi durum:Ultra zengin
Başlangıç:Dr'me vardığımda yatakhanemde uyanıcam.
Olay:Olaylar ve konuşmalar doğaçlama olacak.Kısaca mutluyum ve huzurluyum.
Tad ve koku alacağım.
Güvenlik:Acıyı az hissedeceğim,ben ve arkadaşlarım ölmeyecek tramva geçirmicem orada sıkışık kalmam kötü lanetler bana işlemez obliviate büyüsü bana işlemiyor.
Hayvanım:Siyah bir kedi.
Kıyafet:Pinterestte oluşturduğum Dr'de giyeceğim adlı panodaki kıyafetler istediğim gerçeklikte olacak.
Ek:
-Göz kırpabiliyorum (normaldede göz kırpabiliyorum ama bilmiyorum orda fln kırpamam lkfğpsdofğpds)
-Dişlerimi fırçalamama gerek yok her zaman temiz.
-Sevgilim sinirlenince sadece ben sakinleştirebiliyorum (Gidin ekleyin bunu scriptinize ayol)
-Tırnaklarım kırılmıyor.
-Her derste çok iyiyim.
-Binamın şifresini unutmuyorum.
-Her şarkıyı doğru ve güzel söylüyorum.
-Saçlarımı istediğim zaman boyatabilirim.
-Güzel öpüşüyorum. (Bunu tek yazan ben olamam)
-Hamile kalmam 🙂😌
-Sevgililer aynı yatakhanede kalabilecek.
-Belim ince.
-Seks'de iyiyim 🙂✌🏻😳
-Özgüvenliyim.
-Esprilerime gülüyorlar (Rezil olmayak orda aw)
-Tüm büyüleri yapabiliyorum.
-Güzel kokuyorum.
-Bacaklarım güzel.
-Ellerim ve ayaklarım zarif.
-Güzel dans ediyorum (Balo olursa fln die yazdım bunu sizde yazın)
-Kilo almıyorum.
-Çok fesat değilim.(Normaldede çok masumum inanın bana pls )
-Seks fantezilerine dayanabiliyorum (Tom ile sevgili olacaksanız bunu mutlaka yazın ösmlfkdps)
-İngilizce konuşabiliyorum.
-Her yemek güzel ve leziz.
-Tüy kalemini kullanabiliyorum.
-Atletik bir yapım var.
Bu kadardı düşüncelerinizi yazın buraya msmdasdsadşkşs.