To je blbost

76 2 0
                                    

❗!warning, zde se budou vyskytovat slova, které mohou být pro menší úplně nevhodná. Pokud tady někdo takový je, tak prosím toto nečtěte.!❗

Pětka zalezl pod postel a já sledovala dveře, jak se pomalu otevírají. Byla to............
___________________________________________

JEDNATELKA!! V tu chvíli vylezl Pětka z pod postele a postavil se přede mě. Držel mě za ruku. Bránil mě. ,, No to je mi roztomilý pár" řekla ironicky jednatelka. ,, Jak jsi se sem vůbec dostala?" zeptal se Pětka. Na to se jenom usmála a procházela pokojem. Pokaždé, když se ke mně jenom trochu přiblížila, tak mě Pětka zatáhl za ruku, abych se posunula za něho. Nevím, o co jí šlo, ale něco mi říkalo, že se to týká mě. ,, Pětko, oba víme, že nejsi jediný, který je schopný cestovat časem. Tentokrát si místo času skočil do jiné dimenze." Podívala jsem se na Pětku. ,, Co jsi provedl?" zeptala jsem se, ale do řeči mi skočila Jednatelka. ,, Ty si jí to neřekl? O chudáčku." podívala se směrem na mě. Vraždila mě pohledem. Cítila jsem to. ,, Teď to prosím neřeš Em... řeknu ti to potom. Je to dlouhé story." s tím si se mnou propletl prsty a upřímně se mi zadíval do očí. Daroval mi letmý polibek a poté si uvědomil, že tady stále nejsme sami. ,, Ehm ehm, já jsem stále tady" připomenula se Jednatelka. Oba jsme se otočili na ni. Po chvíli Pětka řekl ,, Co po nás chceš?" ,, Chci ji" a ukázala  Jednatelka prstem na mě. Zarazila jsem se. Proč zrovna mě? Co je na mě tak zvláštního? Pětka otočil hlavu na mě a díval se na mě vyděšenýma očima. Vyplýval z něho strach. Bál se. Bál se o mě. Jednatelka ke mně natáhla ruku a chtěla mě přemístit, ale to se jí nepovedlo. Nedokázala ke mně natáhnout ruku. Nešlo jí to. Jako kdyby mě chránil nějaký štít. A taky, že tam ten štít byl. Nepochopila jsem to. Pětka na mě udiveně koukal a poté se vzpamatoval a chytl mě za ruku. Následně jsme se objevily před domem. ,, Myslím, že budu zvracet" a u toho jsem se chytla za břicho a následně se opřela o kolena. ,, Zvykneš si" ozval se Pětka a pohladil mě po zádech. Nakonec se mi udělalo dobře a mohli jsme pokračovat. ,,Takže, co teď?" na to se na mě Pětka jenom podíval. ,,No bylo to divné. Ty máš taky schopnosti? Jak si to tam udělala?" ,, Nemám schopnosti, nemůžu mít". ,, Okay, když myslíš. Chytni se mě, ubytujeme se na hotel, tam kde nás nebudou hledat". Chytla jsem Pětku za ruku a přemístili jsme se do nějakého hotelového pokoje. Naskytl se mi pohled na pokoj vybarvený světle žlutou barvou. Vpravo ode dveří se nacházela menší hnědá komoda. Naproti ní byla postel a vedle ní dva noční stolky. Zase mnou projela nepříjemná pachuť zvratků. Pětka to ignoroval, ale nepřekvapilo mě to. Pětka se porozhlédl po pokoji. ,, No...ujde to" řekl a přesunul se ke mně. ,, Vyřešíme to zítra, ju?" kývla jsem hlavou na souhlas a to už mi Pětka obmotal ruce kolem mého pasu. Spojila jsem ruce za jeho krkem a dívala se mu do jeho smaragdově zelených oči, které byly plné lásky. ,, Takže teď  můžeme dodělat, to co jsme nestihli?" kulišácky se usmál. Zamračila jsem se, protože jsem nevěděla, o čem to mluví. Přiblížil obličej k tomu mému a zašeptal mi do ucha ,, Vím, že se ti to líbilo, neříkej, že ne". Po těchto slovech mnou projela husí kůže. Odtáhl se od mého ucha a otřel se rty o ty mé. To už jsem, ale nevydržela a svoje rty přitiskla na ty jeho. Ihned začal spolupracovat a přesunul ruce na moje boky. Chvíli jsme tam stáli a líbali se. Po chvíli sjeli jeho ruce pod můj zadek. Já vyskočila a obmotala jsem nohy okolo jeho pasu. Opřel mě o zeď a přemístil se na můj krk, kde mi začal dělat cucfleky. Na to jsem jenom trochu vzdychla a cítila, jak se usmál. Jednu ruku mi přidržoval nad hlavou a druhou si pomalu stahoval kravatu s košilí. Košile skončila v nějakém rohu pokoje. Přejížděla jsem rukama po jeho nahé hrudi. Jeho ruka zajela pod moje tričko, které pomalu vyhrnul. Mezitím jsme se celou dobu líbali. Stáhl mi tričko přes hlavu a byla jsem jenom v mé krajkové podprsence. Pětka nás přemístil na postel, kde mě položil na záda. Snažil se dostat pod moje džíny. Podíval se na mě a já kývla hlavou na souhlas. Rozepnul mi džíny a strhával je dolů. Já mu pomohla sundat ty jeho a po chvíli už jsme oba byli ve spodním prádle. Líbal mě na krku a já se opět prohla v zádech. Bylo to něco tak příjemného cítit jeho dech na mém krku. Snažil se mi rozepnout podprsenku, ale nešlo mu to. Nad tím jsem se neudržela a vybuchla smíchy. Pětka po chvíli taky. Nakonec jsem mu pomohla a než jsem se nadála má podprsenka ležela v druhém rohu pokoje. Po několika minutách jsme byli už oba nazí. Sjeli jsme se pohledem a pokračovali. Pětka se po chvíli natáhl k nočnímu stolku a vzal kondom? Ano, vážně kondom. Kde se  tam sakra vzal. No to bylo jedno. Po chvíli do mě Pětka vnikl a už to bylo. Prohla jsem se v zádech a pokaždé, když přitlačil zasténala. Bylo to něco tak příjemného. Ucítila jsem tlak v podbřišku. Po chvilce přidal na rychlosti a já se začala třepat. Pětka si toho všiml a přidal ještě víc na rychlosti. Po tomto výkonu, Pětka odpadl vyčerpáním vedle mě. Položila jsem si hlavu na jeho hruď a on tu svou hlavu na mojí. Zvedla jsem hlavu a zadívala se mu do očí. Sklopil zrak ke mně a přitáhl se. Daroval mi polibek a obejmul mě. V tomto objetí jsme usli.

Ráno

Probraly mě sluneční paprsky svítící přes okno našeho pokoje. Bylo příjemné ráno. Ospale jsem se převalila na druhý bok a naskytl se mi pohled na spícího Pětku. Měl rozcuchané vlasy a jemně mlaskal. Očividně se mu spalo dobře. Vypadal hrozně cute. Svou rukou jsem mu jemně prohrábla vlasy, na což jenom zamrčel a přitáhl si mě blíž. Zůstali jsme spolu ležet v objetí. Ani jednomu z nás se nechtělo vstávat. Upřímně jsem zapomněla na celou školu. Teď bylo něco mnohem důležitějšího, než škola. Šlo přece o můj život.

Tak zkusím teď psát kapitolky častěji. Snad vyjde aspoň jedna každý den. Snad se líbí.
Ily♥️

V jiném světěKde žijí příběhy. Začni objevovat