Melyben Hermione rátalál a végtelen perverz álmok szépségére
Hermione órák óta régebbnél régebb könyveket bújt. Már hajnalodott, de megígérte Harrynek, hogy segít kiűzni a fejéből azokat a bizonyos Kislányokat. De semmi épkézláb megoldást sem talált. Homályos utalásokat és elejtett félmondatokat Közép-európai bányászkönyvekben.
- Ez az egész kibaszott zavaros. Értem, hogy vannak Burschok meg hagyományok, de hogyan lesz ebből mutidimenzionális utazás meg elmemegszállás, áh... mi a szar ez az egész..
-Hogy ezt mennyiszer feltettem már magamnak. Jó lenne már tudni, mi a rák folyik körülöttünk, de dicsőn meg kell próbálnunk a legpozitívabb oldalát nézni az egésznek. Ez az, kislány, izé, pozitív hozzáállás...- szólalt meg az egyik Kislány hangja a fejében, aki úgy tűnt nem is hozzá, hanem saját magához beszélt.
-Mi most halljuk egymást?!-kiáltott fel Hermione.
-Mi? -ocsúdott fel a hang-Oh baszki, még mindfuckabb lett az egész. Csodás..-nevette el magát a hang.- De ha már így összejöttünk, itt a csodás lehetőség egy kis depresszív beszélgetésre helyzetünk kilátástalanságáról, az élet kegyetlenségéről és hogy ugye szerinted is kúrniuk kéne már Harryéknek Dracoval és ha igen szerinted ki lesz alul, mert mi ezen egyszer összevesztünk és szerintem egyértelmű, hogy Draco az als...
-Hé hé hé-vágott közbe Hermione-egy kicsit hamar jutottál el a kesergésből a ki hogy közösülhöz, már így is mostanában elég khm...túlfűtöttek az álmaim Ronnal kapcsolatban...-Oh, hát izé, most hogy így mondod...Lehet..hogy így na..van egy kis közöm hozzá...Mármint az elején még tökre azt hittem, hogy én álmodom , mert mindig ilyen fura, elbaszott többszemszöges álmaim voltak, és úgy voltam vele, hogy hát ok , akkor most Hermione x Ron bdsm kikötözős álmom van, volt már furább. De amikor harmadjára álmodtam ezt és így full irányítani is tudtam, meg minden, akkor így belegondoltam, hogy hmmm asszem ez a te álmod, amit én így irányítok. És lehet...hogy így nem fogtam vissza magam...De térjünk vissza a depresszióra, mert az viccesebb.
-Miiiiii?!-háborodott fel Hermione, arcára a teljes döbbenet és megbotránkozódás ült ki- Te raktad, azt a fejembe, hogy kikötözöm Ront az ágykerethez és elfenekelés közben eltöröm rajta a varázspálcáját?!
-Hehe..leheeet..Jó, figyelj, hallottam Harrytől, hogy vannak gondjaitok Ronnal, hogy a túltermékenyes átok miatt nem hat a fogamzásgátlás meg ilyenek. De. De ettől még fontos a szexualitás az ember életébe és érzékelek felőled ilyen domináns energiákat, szerintem Ron is benne lenne. Mármint a bdsm a kontrollról és a bizalomról szól, nem a behatolás a lényeg, és nagyon kreatívnak is lehet lenni. Most amúgy kacsintottam, képzeld ide-kuncogott fel a Kislány.-Szóval arra próbálsz az álmaimon át manipulálni, hogy felettébb különböző és megkérdőjelezhető dolgokat csináljak Ronnal..-vonta fel hitetlenkedve a szemöldökét Hermione.
-Hé, te is pontosan tudod mennyire élvezted azokat az álmokat...Mármint csak én tudom meg te, de érted. Légy nyitott, ez tök fontos. Szerintem működne ez köztetek. Végre ki tudnátok elégülni és nem lennétek ilyen szétfusztrált szarok.-Oh. –fújta ki a levegőt Hermione miközben maga elé bámult.-Lehet, hogy van benne valami, de akkor sem ennyire szélsőségesen állnék azonnal hozzá a dolgokhoz...-pirult el a boszorkány.
-Kreatívnak kell lenni na, meg nyíltan kommunikálni, hogy hogy a jó mindkettőtöknek....Uuuu amúgy... van még valami amit kihallottam és amire reagálni szeretnék, pont így a bdsmhez klappol. Szóval ugye Ron kissé felháborodott meg értetlenkedett vagy mittomén, hogy mi a jó abban ha seggberaknak egy srácot...Szerintem..tudod..meg kéne mutatnod neki, hogy igenis jó tud ez lenni. Kacsint kacsint. Most megint kacsintottam amúgy, amiatt mondom. Ja szóval használd a pálcád..Hehe.
Néhány embernek valószínűleg feltűnhetett a stílus váltás. Nem véletlen. Ezen csodás sorokat magának Miss Univerzumnak köszönhetjük. Remélem mindeni kitörő örömmel fogadja magvas gondolatait, ugyanis nem semmi bölcseletek hangzottak ám el ebben a rövid fejezetben!
Sok sikert neked is holnapra Drága!
YOU ARE READING
Harry Potter alias Hangok a fejemben
FanfictionMi történik Harryvel, ha rátalál egy furcsa Közép-európai varázslatra és hirtelen kislányhangok jelennek meg a fejében? És mit kezdjen a helyzettel, hogy eléggé akaratosan próbálják kibékíteni őt Draco Malfoyal? Ez a fanfiction csak szórakozásból l...