6- Breast Torture: Meme işkencesi. Çeşitli yollar kullanılarak memelere, meme uçlarına acı ve dolayısıyla zevk vermektir. Bkz. bu çeşitli yollar;
a. Meme ucu kıskaçları ile kıstırma (ve bunları çekiştirme vs.)
b. Candle Wax; bir mum yakıp mumun eriyen kısmını memelere damlatma. Bıraktığı izler (bence) biraz korkunç görünüyor ama mum yapısı gereği damladığı yüzeyde hemen soğuyup kuruduğu için çok da acımasa gerek. (Bu vücudun istenilen her kısmına yapılabilir tabii.)
Bilinmesi gereken önemli kısım kokulu renkli parfümlü vs. mumlar kullanmamak. Çünkü bunlar hem reaksiyon gösterecek kimyasallar barındırabilir hem de normal mumdan daha yüksek ısıdadırlar. Sadece ve sadece düz beyaz renk kokusuz mumlardan kullanılmalı. Hani şu dekoratif olarak değil de herkesin mutlaka kendi ya da anneannesi/babaannesinin evinde olan elektrik kesintisinde kullanılan mumlardan. Çünkü çabuk soğurlar ve fazla yakmazlar.
c. Kırbaçlama.
d. Vakumlama. Meme uçları, penis ve klitoris için vakum aletleri var. Bu aletle meme uçları vakumlanıyor ve kan vakumlanan bölgeye toplandığından meme uçları hassaslaşıyor. Bu da hem acıyı hem de zevki artırıyor.
7- Breath Play: Türkçeye erotik boğma olarak çevrilebilir. Dom. sub.'ı çeşitli yollarla (oksijen maskesi, boğazını sıkma, oral seks sırasında penis ile nefessiz bırakma) şeklinde, tabii ki bilinci kapanmayacak ya da öldürmeyecek şekilde, nefessiz bırakır.
Tecrübe etmediğim ve çok fazla haşır neşir olmadığım bir konu olmakla birlikte, tahminimce kişinin nefes alıp vermesinin bile karşısındakinin insafına kalması durumu zevk veriyor olabilir.
8- Chastity: Tam karşılığı iffet, namusluluk. Penis kafesi ya da bekaret kemeri (chastity belt) kullanılarak dom. sub.'ı kendine dokunmaktan ve cinsel organını kullanmaktan men eder. Kısa süreli de olabilir uzun süreli de olabilir. Bu ikilinin arasındaki dinamiğe bağlıdır.
9- Pet Play: Owner (sahip) ve pet (evcil hayvan) dinamiğinin olduğu ilişkilerde, anlaşılabileceği üzere sub. olan tarafın bir evcil hayvan gibi davranmasıyla gerçekleştirilir. Pet arketipini anlatırken de bahsetmiştim ama tasma ile gezdirilme, kucakta bir hayvan gibi başın okşanması, mama kabından yemek yeme, kafeste uyuma vb. sahnelerle oynanır.
10- Temperature Play: Isı oyunu. Akla ilk candle wax geliyor çünkü o da bir çeşit ısı yolu ile uyarılma. Ancak buradaki fark sadece sıcağın değil soğuğun da kullanılması. Grinin Elli Tonu'ndaki meşhur buz sahnesini mutlaka biliyorsunuzdur. Bir parça buz ile sub.'ın göğüsleri, karnı, belki de cinsel organları uyarılıp daha sonra daha sıcak olan bir şey (ağız ya da eller olabilir) vücudu minik bir şoka sokarak zevk verilebilir. Bu döngü birkaç kez tekrarlanabilir.