1- Dildo: Yapay penis. Titreşimli, g bölgesini uyarmaya yönelik ve iki kişinin kullanması (genelde lezbiyen çiftler) için iki taraflı olanları vardır. Kemerli olup bele bağlananlar da vardır ve yine çiftler kullanır.
2- Butt Plug: Anal tıkaç. Dildo gibidir ancak anal yolla kullanılır ve şekil olarak penise benzemez. Güzel bir örnek göstermek gerekirse:
3- Vibrator: Vibratör. İngilizce'deki vibration, titreşimden gelir. Titreşimler ile cinsel bölgeyi uyararak kişiye zevk verir. Bir sürü şekilde ve çeşitte vibratör vardır. Dildo ve anal tıkaç şeklinde olanları da vardır. Bunu yanında klirotal vibratörler de mevcuttur.
4- Fleshlight: Flashligt İngilizce'de el feneri demektir. Flesh, yani et kelimesi ile birleştirilip bu kelime türetilmiştir. Şekil olarak el fenerine benzer ancak ucunda lamba yerine vajina girişine benzeyen bir silikon vardır. Erkekler bununla mastürbasyon yapar. İç dokuları ve dolayısıyla hissettirdikleri farklıdır.
5- Motorlu Mastürbatör: Yine erkekler içindir ve aynı fleshlight gibidir. Farkı içindeki mekanizmanın penis etrafında dönmesidir.
6- Cock Ring: Penis yüzüğü. Demir, silikon ve titreşimli gibi çeşitleri vardır. Penisin en altına takılır. Penisin sertleşmesi için kanı getiren damarlar derindedir, kanın geri döndüğü damarlar ise daha yüzeyde. Yüzük bu yüzeydeki damarları tıkayarak penisin ereksiyon durumunda kalmasını sağlar. Böylece erkeğin penisi biraz daha şişkin ve dolayısıyla büyük olur, orgazm daha uzun sürer ve devam etmek için tekrar sertleşmesine gerek olmaz. Bu şekilde üst üste boşalabilir. Titreşimli olanlar takılırsa ayrıca partnere de zevk verecektir.
7- Cock Pump: Yine fleshlight şeklindedir. Ancak farkı dışına bağlı bir hortum ile pompa işlemi görmesi ve penisi soktuktan sonra havayı dışarı çekerek penisi vakumlaması ve bu yolla erkeğe zevk vermesidir.
8- Nipple Sucker: Göğüs uçlarına takılıp ve penis pompasındaki gibi havayı vakumlayarak zevk verir.
9- Clit Pump: Klirotise takılır ve yine vakumlayarak klirotisi uyarır.
10- Nipple Latch: Meme ucu mandalı. Meme ucunu sıkıştırarak uyarır ve zevk verir.