19| H: Kinks* and Fetishes*

7.8K 85 44
                                    

*fetish: fetiş. cinsellikle alakalı ya da alakasız belirli bir nesne, kıyafet, koku, aktivite, insan vücudunda bir yer gibi şeylere karşı duyulan bir çeşit erotik ilgi.

*kink: ingilizce'de, acayiplik, tuhaflık, saçmalama, sapıtma anlamına gelir. cinsellikte sıradan olmayan ve normal şartlarda cinsel sayılmayan fakat insana cinsel uyarılma ve haz veren aktiviteleri anlatır.


1- Somnophilia: Somnofili. Bilinci kapalı ya da uyku halinde kişilere karşı duyulan cinsel haz. Bu kişiler karşı tarafın hareketsizliğinden, karşı koymamalarından zevk alırlar. Karşı tarafı düşünmek zorunda olmadan, yargılanmadan her istediklerini yapabilmek, karşı tarafın tamamen kendi kullanımlarına açık olması onları uyarır.

2- Feminizer: Feminenleştirici, kadınlaştırıcı. Bu insanlar karşılarındaki insanları kadın gibi giydirmekten, makyaj vs. yapmaktan, onlara kadın gibi davranmaktan zevk alırlar.

3- Piss Kink: İdrarını tutmaktan, tutmaya zorlanmaktan (ya da başkasını tutmaya zorlamaktan), parterinin önünde, onun üzerine ya da başka bir yere idrarını yapmaktan zevk alma. Bu kink yapılmadan önce kişi çok fazla sıvı tüketir, bu sırada cinsellik devam edebilir. Mesane, yani idrar kesesi doldukça cinsel organdaki uyarılma artar. İdrar nihayet serbest bırakıldığında ise kişiye orgazma benzer bir haz verir. İzleyen taraf karşı tarafın sızlanıp kıvranmasından, onun rahatlamasına engel olmaktan zevk alır. İdrar tabii ki steril bir sıvı değildir. Bu yüzden içmekten, gözle ve yüzle, açık yarayla temasından kaçınılmalıdır.

4- Agalmatophilia: Heykeller, mankenler ya da hareketsiz herhangi bir şeyden uyarılmak.

5- Autagonistophilia: Kamera karşısında yada sahnede olmaktan cinsel zevk almak.

BDSMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin