15 | F: Shibari Ders 4

7.5K 66 3
                                    

Gerekli bilgilendirmeyi yaptıktan, malzemeleri öğrendikten ve riskler konusunda bilinçlendikten sonra, artık uygulama kısmına geçebiliriz. Uzun uzun anlatmak yerine, internetteki kaynakları paylaşacağım.

a: Youtube:

-Rory's Brainworks adlı kanalın gerçekten güzel videoları var. Hem kendi kendinize deneyebileceğiniz, self tutorial videoları hem de diğer yapılış videoları mevcut.

-Royal Honey Ropes'da da gerçekten estetik videolar var.

-Shibari 101 Sadece 4 tane videosu olsa da hepsi anlaşılır ve güzeldi ve daha 4 aylık bir kanal olduğu için belki gelecekte videoların devamı gelir diye buraya bırakıyorum.

-Pulse and Cocktails Anladığım kadarıyla bir erotik shop web sitesinin kanalı birkaç tane shibari videosu var ama özellikle bir tanesi dikkatimi çekti. Penis bağlama videosu. Çok komplike değildi ama benim için çok merak uyandırıcıydı. Bakarsanız kanala hemen bulursunuz zaten.

-Shibari Study Son olarak bu kanalda, ingilizce biliyorsanız güzel eğitim videoları var, ben de zaten burada yazdıklarımı oradan çevirdim ama bunun haricinde çok güzel seans videoları var. İzlerken hipnotize oluyorsunuz resmen.

b: Google:

-theduchy.com adlı sitede, tutorial library > by unlock cost > free adımlarını izleyerek çok güzel resimlerle, adım adım ücretsiz düğümlere ulaşabilirsiniz.

BDSMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin