1 | B.D.S.M.

48.1K 259 129
                                    

merhaba 😽

bu kitabı yazmaya başlama sebebim hem kendimi araştırmaya teşvik etmek, hem de wattpad'de (en azından benim bildiğim kadarıyla) düzgün bir cinsellikle ilgili bilgilendirme kitabı olmamasını fark etmemdi. ben de insanların oradan buradan yarım yamalak ya da yanlış bilgiler öğrenmesindense güvenilir ve sağlıklı bir kaynaktan öğrenmesi gerektiğini düşündüm ve bu kaynak olmaya karar verdim.

iyi okumalar ❤️

Öncelikle BDSM'nin açılımı ve bu açılımların tanımları ile başlayalım:

BD: Bondage & Discipline. bağlama ve anlaşılabileceği üzere disiplin. fiziksel kısıtlayıcılar (kelepçeler, çeşitli ipler, zincirler, kıyafetler vs.) ve eğitim, ödül, ceza gibi kavramlarla baskın olan tarafın diğer tarafı disipline etmesi.

DS: Dominance & Submission. hakimiyet ve teslimiyet. çoğu bdsm ilişkisinde üstün ve baskın olan taraf(lar) vardır. Bu sabit de kalabilir ya da switch, yer değiştirme dediğimiz olayla değişebilir (switch'den ileride daha detaylı bahsedeceğiz).

SM: Sadism & Masochism. sadizm ve mazoşizm. acı, aşağılama ve korku vb. duygularla oynama.

öncelikle bilmeniz gereken şey şudur ki bu işte iki tarafın rızası önemlidir. zaten bu aşağılama, zarar verme ve bağlama durumunu cinsel ve psikolojik istismardan farklı kılan budur. iki tarafın da her zaman öncelikle güvenliğini düşünmesi gerekir. göründüğünün aksine fiziksel olduğu kadar psikolojik bir oyundur ve aslında hiç kolay değildir. tarafların ne isteyip ne istemediğini bilmesi ve bunu birbirleriyle açıkça paylaşmaları gerekir. aksi taktirde iki taraf da geri dönülemez fiziksel ve psikolojik hasarlara maruz kalabilir. önce bilgilenmek, kendini tanımak ve keşfetmek daha sonra kendine uygun bir partner bulup minik ve güvenli adımlarla ilerlemek, herkes için daha iyi olacaktır.

Direkt BDSM'ye atlamak yerine oryantasyonlar (cinsel yönelimler) ve cinsiyetler ile başlamanın, hem anlaşılabilirlik açısından hem de sizlerin kendiniz hakkında belki yeni keşifler yapma ihtimaliniz açısından, daha iyi olacağını düşünüyorum. Bu yüzden diğer bölümlerde biraz bunlardan konuşacağız.

BDSMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin