Wywiad z Black_Glasses_

31 7 0
                                    


@Black_Glasses to zwyciężczyni graficznej części „Trzech płatków śniegu", przeprowadzonej na profilu @Krolestwo_Wyobrazni. 


Królowa Wyobraźni: Witaj! Na początku chciałabym Ci pogratulować zwycięstwa. Twoja grafika jest naprawdę piękna!

Black_Glasses_: Dzień dobry! Bardzo dziękuję, robienie tej pracy było czystą przyjemnością.

K.W.: To bardzo dobra wiadomość! Staraliśmy się, by cytaty były bliskie uczestnikom.

Z tego co zauważyłam, konto na Wattpadzie masz już dość długo. Zgodzisz się opowiedzieć nam, jak rozpoczęła się Twoja przygoda z tą platformą?

B.G.: Zgadza się, korzystam z tej aplikacji już dłuższy czas. I powiem szczerze, z początku nie przepadałam za tym miejscem. Tak jak większość początkujących, mało doświadczonych (i troszkę ogłupiałych) zaczynałam z dość typowym, schematowym opowiadaniem. Jednak z czasem zaczęłam dostrzegać inne możliwości Wattpada. Spragniona nowych przygód wędrowałam po profilach, starając się coś znaleźć dla siebie. Nie powiem, wciąż to robię, mimo że odkryłam już swoją pasję.

K.W.: Masz rację, Wattpad na pierwszy rzut oka może robić nie najlepsze wrażenie. Na szczęście jednak z czasem można odkryć w jego zasobach wiele dobrego. Zresztą Ty sama na Wattpadzie zajmujesz się również tworzeniem prac graficznych, prowadzisz swoje graficzne portfolio. Od kiedy interesujesz się grafiką i co natchnęło Cię do stworzenia pierwszej pracy?

B.G.: Prawda, od pewnego czasu intrygowała mnie praca grafika. Wkręciłam się w zabawę z czytaniem, jednak od dzieciństwa uwielbiałam rysować – postanowiłam więc to połączyć. Zainstalowałam prostą, ale znaną aplikację do tworzenia okładek – Canvę. Już na samym początku zauważyłam, że to jest coś dla mnie. Bawiłam się kolorystyką, czcionkami (chodź nie było ich za dużo) oraz kształtami różnych przedmiotów. Po kilku tygodniach spontanicznie zdecydowałam, że spróbuję tworzyć okładki za darmo.

K.W.: Niesamowite tempo! Myślałaś kiedyś o profesjonalnym zajmowaniu się grafiką, czy jednak jest to jedynie forma hobby?

B.G.: Za szybkie, ale opłacało się. Tutaj mogę pochwalić się swoimi planami na przyszłość. Otóż, aktualnie tworząc już w profesjonalnym programie, Gimpie (niedługo Photoshopie), planuję dostać się na studia ASP na grafikę projektową. Tak, to musi być zaskakujące. Początkowo traktowałam to jako rozrywkę, lecz gdy zobaczyłam, z jaką miłością traktuję tę pracę, pomyślałam, że czemu by nie wykorzystać tego w przyszłości. Tym sposobem podczas poszukiwań właściwych studiów natknęłam się na ASP.

K.W.: Przyznam, rzeczywiście mnie zaskoczyłaś. W takim razie nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Ci powodzenia w realizacji marzeń! Chwilowo wróćmy jednak do teraźniejszości. Czy potrafiłabyś wybrać swoją najlepszą pracę graficzną? Jeżeli tak czego ona dotyczy?

B.G.: Bardzo dziękuję, ja również życzę sukcesów! Hm, niestety chyba nie potrafię wybrać mojej najlepszej pracy. Wszystkie traktuję jednakowo, widząc w nich ogromny wysiłek i wielką miłość. Nie powiem, po niektórych projektach widać, że jeszcze potrzebują poprawek, ale i tak mi się podobają. Ćwicząc na zasadzie prób i błędów, na pewno znajdzie się to przepiękne i wyjątkowe dzieło!

K.W.: Masz rację, czasami ciężko jest wybrać.

Oprócz grafiki zajmujesz się również pisaniem. Opowiesz, jak wyglądały Twoje początki? Sama postanowiłaś spróbować swoich sił, czy ktoś Ci to zaproponował? Skąd wzięłaś pomysł na swoją pierwszą historię?

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 09, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Trzy płatki śniegu - WywiadyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz