Fiecare avem propriul refugiu când vine vorba de lucruri care ne-au rănit..

52 3 0
                                    

Nate

Au trecut doua ore de cand tata a aparut in fata usii mele cu o oferta, care, crede el, era de nerefuzat. Am mers sa fac un dus si m-am imbracat pentru a iesi in oras. James, Amber si Ethan ma asteptau de vreo zece minute in fata unui bar din centrul orasului, asa ca mi-am luat cheile si am plecat spre ei. In drumul meu, am trecut pe langa casa lui Kate. Am incetinit, luminile erau stinse si nici urma de masina ei. Am virat spre dreapta si in cateva minute am ajuns in fata clubului "Stars". Era un club destul de cunoscut pentru bataile care aveau loc aici, majoritatea prietenilor mei il frecventeaza, asa ca nu am de ales. Si in plus, nu ma deranjau shot-urile gratis pe care le primesti in fiecare weekend. La un moment dat, barmanita mi-a dat toata noaptea bautura gratis pentru ca am complimentat-o.
Imi vad prietenii asteptand la coada si ma indrept spre ei. Imi parchez masina si ma duc catre ei, stiind ca probabil voi fi tras la raspundere pentru faptul ca au asteptat dupa mine.

-Miller! Ai fost la coafor si manichiura incat a durat atat sa ajungi? ma ia peste picior James. Baiatul asta incepe sa ma calce pe nervi din ce in ce mai des.
-Am avut ceva de rezolvat, ii raspund fara sa ii dau explicatii suplimentare.
Amber si Ethan nu au nimic de zis, desi stiu ca in sinea lor, sunt deranjati.

Dupa zece minute de stat la coada, reusim sa intram in club. Inautru era o lumina difuza, cu cateva globuri disco slab colorate si un miros puternic de fum decorativ. Canapelele rosii erau de o parte si de alta a incaperii, iar in mijloc ringul de dans. Un bar destul de mare te intampina fix la intrare. Clubul avea si un etaj superior, unde, de obicei stateau bogatasii orasului. I-am vazut de cateva ori si pe prietenii tatei acolo. Sper ca ei pe mine nu, deoarece nu am iesit vreodata treaz din clubul asta. Cateva sticle de tequila si-au facut simtita prezenta de fiecare data. Totusi, prietenii tatei au fost aici, insa pe el nu mi l-as imagina niciodata. Pur si simplu e prea serios si rigid ca sa il vad intr-un club unde se asculta Chris Brown si Nicki Minaj. Imaginea asta m-a facut sa zambesc pentru o secunda.

Ne asezam la o masa intr-un colt indepartat si o tipa imbracata intr-o fusta scurta cu un tricou pe care scrie "I love vodka" vine si ne ia comanda. Spre surprinderea prietenilor mei, si a mea de alfel, comand doar un cocktail de fructe. Ma simt ca in primul an de liceu unde nu primeam altceva decat un cocktail si o sticla de apa. James se uita ciudat la mine si ma intreaba:
-Miller, esti bine? Ai comandat suc in loc de tequila, ma ironizeaza.
-Ai grija, Collins. Nu vreau sa pleci cu nasul spart in seara asta din cauza ca bei fara limita. Stii ce ai patit data trecuta.

Muzica incepe sa rasune si pur si simplu nu ma simt in largul meu. Toata ziua m-am gandit la Kate. Nu stiu ce se intampla cu mine. Am vorbit cu ea doar de cateva ori si, totusi, fata asta mi-a ramas intiparita in minte. Ma ridic si merg spre toalete, cand pe holul mic care despartea baia de club, aud o voce familiara. Cred ca mintea imi joaca feste. O fi de la "sucul" pe care mi l-am luat. Dar sunt complet constient. O vad pe Kate impreuna cu o fata bruneta stand pe una dintre canapele, aratandu-si una celeilalte ceva pe telefon. Cand imi observa prezenta, isi ridica privirea si ramane putin mirata. Ne privim cateva secunde fara sa spunem nimic. Haide Miller, gandeste.
Prietena ei se ridica si trece pe langa mine ca si cand nu as fi fost acolo. Kata se ridica si ea si ma priveste in continuare.
-Buna, reusesc sa ii spun. Nu imi raspunde. Nici nu ma asteptam la altceva. Ce faci, Katie?
-Glumesti, nu-i asa? Acum vorbesti cu mine? Iar acum cateva zile imi spuneai sa stau departe de tine pentru ca nu esti o influenta buna. Esti incredibil! Mi-am facut griji pentru tine, deoarece efectiv disparusei timp de doua saptamani. Masina ta nu mai vira pe strada mea zilnic la ora 10 si am crezut ca ai patit ceva. Imi pare rau ca i-a pasat cuiva de tine. Promit ca nu se va mai intampla! imi spune si vrea sa treaca pe langa mine, dar o prind de brat.
-Kate, asteapta. Am o explicatie. Vreau doar sa ma asculti.
Nu spune nimic, doar se uita cu ochii mari la mine si pentru o secunda ma pierd in ei.
-Uite ce e. Imi pare rau ca am vorbit asa cu tine. Imi pare rau ca am disparut pentru doua saptamani fara sa spun ceva. Doar ca nu am facut-o de dragul de a face-o.
-Atunci de ce ai facut-o?
-Pentru ca nu sunt o influenta buna, ti-am zis deja asta. Nu sunt destul de bun pentru nimeni si nu ai vrea sa te incurci cu cineva ca mine. Crede-ma, lucrurile nu sunt asa roz precum le vezi tu.
-Cine a spus ca vad lucrurile roz? Nu stii nimic despre mine si problemele mele, Nathan! mi- o tranteste. Si are dreptate. Nu o cunosc si nu stiu ce se intampla in sufletul ei.
-Parca ai zis ca ma vei lasa sa te cunosc eu si sa nu ascult la ceea ce imi spune fratele meu, continuă.
-Adevarat. Asa ti-am spus, insa au intervenit multe lucruri care cu siguranta nu iti vor placea.
-De ce iti asumi in locul meu chestii pe care nici nu le cunosc? Uite ce e, Nate. Nu vreau sa ma rog de tine sa ma lasi sa te cunosc. Nu l-am lasat pe fratele meu sa ma influenteze tocmai din motivul asta. Dar tu imi demonstrezi contrariul. Poate ca avea dreptate, Jace, spune si isi trage mana nervoasa din stransoarea mea si iese din holul slab luminat al baii. Raman singur in liniste pentru cateva minute si nu stiu ce sa fac.

Ies din baie dupa ce m-am spalat de 5 ori pe fata cu apa rece pentru a ma trezi din propriile ganduri. Ii gasesc pe prietenii mei pe ringul de dans si o sticla de tequila goala pe masa. Se pare ca nu au mai avut rabdare. Ma asez pe canapea si incerc sa ma afund in ritmul muzicii. Imi arunc privirea prin club si ceva imi atrage atentia. O vad pe Kate dansand cu un baiat, iar tipul o tine de talie si am impresia ca o atinge peste tot. Iar pe ea pare ca nu o deranjeaza. Minunat. Seara mea tocmai a devenit mai buna. Ma ridic si ma indrept spre bar pentru a-mi comanda ceva de baut pentru a ma relaxa putin. E clar ca acel cocktail nu a facut decat sa mi cheltui 15 dolari. Barmanita vine spre mine si ma intreaba ce beau. O las sa imi aleaga o bautura si ii fac cu ochiul cand mi-o aduce. Pare draguta, dar ideea imi dispare repede din gand. Iau paharul cu tot cu sticla si merg inapoi la masa noastra.

Trei pahare mai tarziu nu ma mai intereseaza nimic. Doar durerea de cap care tocmai a izbucnit. Nu am mai patit asta doar dupa trei pahare. Hotarasc sa ies putin afara pentru a-mi reveni. Nu obisnuiesc sa fumez prea des, insa in momentul de fata imi aprind o tigara si ma sprijin de zidul cladirii. Din apropiere se aud rasete si cineva pare ca se simte mai bine in afara clubului decat inauntrul lui. Intorc capul si imaginatia cred ca imi joaca feste. Poate ca am vedenii din cauza bauturii. Nici macar nu stiu ce beau. Cred ca e wiskey. Sau gin. Oricum, ceva care nu e tequila si cu care nu sunt la fel de obisnuit. Mijesc ochii si o vad pe Kate lipita de zid cu tipul din club langa ea. Se saruta lacom si nu par sa fi observat prezenta mea. Nu imi pasa oricum. Nu e problema mea ce face cu viata ei. Dar ma mint singur. Imi pasa, din nu stiu ce motive, imi pasa. Nici nu o cunosc pe fata asta, dar privelistea asta ma enerveaza la culme. Ce ar trebui sa fac? Imi dreg vocea si cei doi se uita in directia mea. Kate imi intalneste privirea dezamagita si ramane socata pentru cateva secunde.
-Te distrezi, Williams? Cred ca fiecare avem propriul refugiu cand vine vorba de lucruri care ne-au ranit, nu? Spun si fac semn spre tigara pe care o tin in mana.
Nu spune nimic. Doar se uita la mine. Celalalt tip zice:
-Il cunosti pe ratatul asta?
E momentul in care ma enervez si ma indrept spre nemernic ca sa ii demonstrez care dintre noi e ratatul. Sunt destul de ametit, asa ca nu stiu ce va iesi. Il apuc de gulerul tricoului si il izbesc de perete.
-Nu am o stare foarte buna in secunda asta, asa ca ai face bine sa iti tii comentariile pentru tine, pentru ca nu va iesi ceva frumos.
Tipul da din cap si de aproape mi se pare o figura familiara. Poate imaginatia ma insala pentru a zecea oara in seara asta. Ii dau drumul si ii spun sa se care. Kate ramane langa mine fara sa zica nimic. Nu a avut nimic de zis nici cand l-am luat pe iubitelul ei de gat. Ma intorc si plec spre club fara sa ii spun ceva.

Together...but FOREVER?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum