Chapter 14- The Relationship Between Us

32 5 2
                                    

For Unicode Version-

"Eungyung နင်အဆင်ပြေပါ့မလား? Ji Hyo teamမှာ အလုပ်"ရမှာဆိုတော့ အဆင်မပြေလည်းထွက်လာခဲ့ ငါအလုပ်ထပ်ရှာပေးမယ်"

"နေပါစေဟာ အလုပ်တွေခဏ"ပြောင်းနေလည်း အမေစိတ်ညစ်လိမ့်မယ် အဆင်ပြေအောင်တော့ ကြိုးစားရမှာပေါ့"

"ဒါနဲ့နင်ကို ji hyoက တခု"ပြောတာတို့ တခုခုကိုရှင်းပြတာတို့ မလုပ်ဖူးလား?"

"ဘယ်လိုမျိုးလဲဟ သူငါကိုဘာမှလည်းမပြောပါဖူး နင်တခု"သိထားတာလား ပြောပြဟာ"

"အ့လိုမဟုတ်ပါဖူးဟ သူနဲ့နင်ကြားမှာ အထင်လွဲစရာကိစ္စရှိတယ်လို့ပြောလို့ မရှင်းပြဖူးလားလို့"

"သူကဘာမှမပြောဖူး နင်သိနေတယ်မလား ပြောလို့ဟာ"

"သူခွင့်ပြုချက်ရရင်ပြောပြမယ် သိချင်သူကိုမေးလိုက်တာ အကောင်းဆုံးပဲ "

"မမေးချင်ပါဖူးဆို နင်ကလည်းမပြောဖူး လုပ်နေလိုက်ara အစုတ်ပလုတ်မ "

"မပြောပြဖူး နင်ဘာသာမေး အိပ်တော့ နက်ဖြန်နောက်ကျနေမယ် ဖုန်းချလိုက်ပြီ "

"ဟဲ့ ငါပြောနေတာမပြီးသေးဖူးလေ ချသွားပြီ ကောင်းတယ် ကောင်းတယ် "

8:00AM -

Eungyung သူခုံပေါ်က ပစ္စည်းတွေဗူးထဲ ထည့်နေတယ် လူတွေမလာခင် ပစ္စည်းကြိုသိမ်းမလို့ လုပ်နေတယ် အ့အချိန်မှာ -

ဒေါက်ဖိနပ်သံ ဖိနပ်က elevatorထဲကလာတဲ့အသံ

"ခုလာခဲ့နော် မလာရင် ငါအကုန်ပြောပစ်မှာနော် "

စိတ်ဆိုးပြီး ဖုန်းပြောနေတဲ့အသံပါပဲ

"ကျွီ " ဒီအထပ်မှာ ဆင်းမယ့် အမျိုးသမီးထင်တယ် ဒါမယ့် elevator တံခါး ပြန်ပိတ်သွားတဲ့အသံ ကြားလိုက်တယ် Eungyung သိမ်းနေတဲ့ဟာတွေချခဲ့ပြီး elevatorဆီကို ပြေးလာခဲ့တယ်

4Fမှာ ရပ်သွားတယ် elevatorက 4F ဆို debutပြီးသား gpတွေပဲ ရှိတဲ့ အထပ်မလား ? သူက staffဆို အလုပ်ချိန်မစသေးပဲ အ့ကိုတက်သွားစရာအကြောင်းရှိပါ့မလား ? Eungyung elevatorရှေ့မှာ 5မိနစ်လောက် ရပ်စဥ်းစားနေခဲ့တယ် လိုက်သွားရမလား မလိုက်သွားရဖူးလားဆိုတာကို.....

"It's Still Look Like Yesterday" (아직 어제 같아)Onde histórias criam vida. Descubra agora