•DEPENDED• 5
^ცეკვა- ერთადერთი ხელოვნებაა, რომლის მასალაც ჩვენ თვითონ ვართ^.
••
გოგონა თავის "საკანში" გეგმას ადგენდა, როდესაც კარები ელიასმა შემოაღო გოგონას გაუღიმა და მისკენ წავიდა.
აქამდე იმ დღის მერე მასთან არავინ მისულა, გახარებულმა დღიური ლეიბის ქვეშ შემალა და ელიასისკენ წავიდა ბიჭს კისერზე ჩამოეკიდა ისე თითქოს ერთი წელია არ უნახავს.⁃ ასე ძალიან მოგენატრე? გაიცინა და არიას ხელები შემოხვია.
⁃ სად იყავი იდიოტო. ამბობს არია და ბიჭს თელი ძალით ეკვრის.
⁃ მშობლები მოვიდნენ დასალაპარაკებლად. თქვა და გოგო ძირს ჩამოსვა.
⁃ ჩემთანაც იყო მოსული მამაჩემი რაღაც საშინელებებზე მელაპარაკა მერე თეთხალათიანმა რაღაც ცდებიო და იმ დღის მერე გაურკვევლობაშივარ გარეთ აღარც კი გავდივარ.
⁃ არია...
⁃ გისმენ. გოგონა საწოლზე ჩამოჯდა.
⁃ ჩემი მშობლებიც მაგაზე იყვნენ მოსულები....
⁃ არმითხრა რომ....⁃ ხო ორივე მოსულები იყვნენ ყველაფერი ამიხსნეს. რისთვის არის ეს ყველაფერი რატომ აგვირჩიეს მაინცდამინც ჩვენ რა შეიძლება მოხდეს თუ ყველაფერი ცუდად წავა და საერთოდ ყველაფერი.
⁃ და რა შეიძლება მოხდეს თუ ყველაფერი ცუდად წავა?
⁃ ჩვენი სიკვდილით დასრულდება ყველაფერი.იმედგაცრუებული გოგონას შეხედავს, რიმელიც ცოტაც და ტირილს დაიწყებს.
⁃ ეი გოგონი დაწყნარდი. ეუბნება და მის სახეს ხელებში იქცევს.
⁃ რომ ვერ გადავრჩეთ? ამბობობს და ტირილს იწყებს.ელიასი ეხუტება და დამშვიდებას იწყებს. ეუბნება, რომ თუ გაუმართლებთ ყველაფერი კარგად იქნება.
⁃ ელიას შეიძლება რაღაც გკითხო?
⁃ რათქმაუნდა
⁃ რატომ არის იუნგი ჩემთან მიმართებაში ასე ცუდი. რამე დავაშავე?
⁃ შენ ისევ მასზე ფიქრობ? კარგი რა არია შეეშვი მალე ყველა თავს დაგანებებენ აი ნახავ.
⁃ გთხოვ გამეცი კითხვაზე პასუხი.
⁃ კარგი. ზოგადად იუნგი ყურადღებას არავის აქცევს არც ახალის დამცირებაში მონაწილეობას არიღებს და არც სხვა ხალხს აქცევს ყურადღებას მისი მეგობრების გარდა და თუ რაღაც ისეთი მოხდა რამე დააშავეს მხოლოდ მაგიტომ, ისე არა. შენ პირველიხარ ვინც მისი ყურადღება მიიქცია. რატო მოხდა ასე ეგ არვიცი მარა....
⁃ კარგი გასაგებია...
YOU ARE READING
•DEPENDED• (completed✔️)
Fanfictionარსებობს დაწესებულება სახელად "საგიჟეთი" იქ არიან მოხვედრილი ბავშვები რომლებიც სულაც არ არიან საგიჟეთისთვის განკუთვნილები ეს მხოლოდ მათი გავლენიანი მშობლების ბრალია რომლებიც ცდილობენ მათი შვილების თავიდან მოშორებას. ამბავი არის 20 წლის გოგონაზე რომლ...