თავი 10

172 18 12
                                    

•DEPENDED•  

^კარგ ადამიანზე უკეთესი არაფერია. მათ შეუძლიათ შეცვალონ მთელი შენი დღე, მათ შეუძლიათ შეცვალონ შენი მთელი ცხოვრება.^

•••
საღამომდე ჩემი ოთახიდან არ გამოვსულვარ, ვიჯექი და ვფიქრობდი იუნგიზე მხოლოდ და მხოლოდ მასზე...იმ წუთებზე და იმ ყველაფერზე. ვერ ვხდებოდი როდის მოასწრო ჩემი შეყვარება იმ რამოდენიმე დღეში მე რაც აქ ვარ, უბრალოდ ვერ ვხდები ყვრლაფერი ისეთი საეჭვო ხდება.

დრო მოვიდა იმ ურჩხულს შევხდე და ბოლობოლო გავარკვიო რაუნდა ჩემგან, ერთადერთი რის გამოც მასთან შესახვედრად მივდივარ ელიასია, რომელიც ამჯერად მე უნდა დავიცვა.

ღრმად ერთი ორჯერ ჩავისუნთქე და ოთახიდან გამოვედი ჯერ კიდევ დერეფანში იყვნენ ზოგზოგიერთები მაგრამ არა იუნგი ელიასი და დანარჩენები ამიტომ ეს უფრო შესაძლებელს ხდიდა ქერასთან შეხვედრას. შეუმჩნევლად გავიპარე სართულიდან და გეზი საწყობისკენ ავიღე. რამდენიმე წუთში იქ ვიყავი ჩემი ოთახიდან აქამდე არც ისე დიდი მანძილია.

შიგნით შევედი, კარის შეღების შემდეგ ხელები ცხვირთან ავიფრიალე და სახე მოვმანჭე. საშინელი მტვრის სუნი ჩაბნელებული ოთახი საიდანაც შუქი მხოლოდ ერთი პატარა ფანჯრიდან შემოდიოდა. აქაიქ წამლის ყუთები ეყარა, კედელთან მდგარი მტვრიანი საკაცეები და წამლის კარადები... აქაურობა ძველ საავადმყოფოს უფრო გავდა ვიდრე საგიჟეთის საწყობს. ხუთი წუთი ლოდინის შემდეგ უკნიდან ხმა გავიგე რაზეც ცოტა არიყოს შევცბი.

⁃ მინდა გითხრა, რომ ძალიან მამაციხარ.. კარები ქერამ შემოაღო და ირონიული სიცილი აიკრა სახეზე რაზეც რათქმაუნდა გავღიზიანდი.
⁃ სწრაფად მითხარი რაც უნდა გეთქვა და უნდა წავიდე.
⁃ მტვერზე ალერგია ხომარ გაქ არია.
⁃ საბედნიეროდ არა ქალბატონო ქერა. ნაძალადევად გავიცინე და თვალები გადავატრიალე.
⁃ მაშ კარგი. რათქმაუნდა იმისთვის დაგიბარე, რომ გული გატკინო ამაში ორი აზრი რარსებობს ამიტომ თუგინდა ჩამოჯექი და ისე მომისმინე.
⁃ არა იყოს ვიდგები. გარემოს ისევ მოვავლე თვალი და ქერას შევხედე.
⁃ კარგი მაშინ დავიწყოთ ამით...ალბათ ბევრი კითხვები გაწუხებს ხომ...მაგლითად რატომ მაიმცდამაინც შენ, რატომ გეხმარებიან ბიჭები, რატომ გიცავენ, რატო გამოგგზავნეს აქ შენმა საყვარელმა მშობლებმა და ასე შემდეგ ხო.
⁃ კი მერე.
⁃ მერე ის რომ მინდა გაგახარო და გითხრა...შენი მშობლები დაიღუპნენ.
⁃ რა? რასქვია დაიღუპნენ. რამოუვიდათ რა? არა...
⁃ კარგი ასე ძაანაც ნუგანიცდი არიცნობდი მაინც და ნერვიულობად არღირს ჩემო საყვარელო. გაიცინა და კმაყოფილმა შემომხედა.
⁃ რასქვია არვიცნობდი რეებს ლაპარაკობ..რამოუვიდათ მათ.
⁃ რამოუვიდათ და ავარიაში დაიღუპნენ ისინი თქვენმა ერთერტმა მტერმა მოკლა ეგრედწოდებულმა ჩემი ქმრის საყვარელმა ძმამ და როგორ უკვე იცი ჩემი საყვარელი შვილის იუნგის ბიძამ.
⁃ არა ეს ვერმოხდებოდა.
⁃ დამშვიდდი საყვარელო ჯერ ყველაფერი წინაა კიდევ ბევრი რამ მაქვს მოსაყოლი.
⁃ გააგრძელე!
⁃ რაცშეეხება იმას თუ "რას ქვია არ ვიცნობ" ეს იმას ნიშნავს, რომ შენი ნამდვილი მშობლები ისინი არარიან ვინ აქ გამოგკეტეს.
⁃ რაა? რეებს ბოდიალობ
⁃ შენ გაგაშვილეს არია..შენი მშობლების სიკვდილის შემდეგ. თქვა და ხმამაღლა გადაიხარხარა.

•DEPENDED• (completed✔️)Where stories live. Discover now