თავი 14

159 16 60
                                    

•DEPENDED• 

^ყველაფერი კარგად არის მანამ სანამ შენდგინდა.^

•••
დღეს გადაწყდება საბოლოოდ ჩვენი ბედი...ან აქ დავრჩებით სამუდამოდ ან აქედან წავალთ ისე, რომ არც დავბრუნდებით. არჩევანი უკვე გავაკეთეთ მაგრამ მთავარი ისაა როგორ წავა ყველაფერი.

ვიმედოვნებთ დღეს აქ ყოფნის ბოლო დღეა. ყველანი ვემზადებით ოთახებში ჩვენ ჩვენ საქმეებს ვაკეთებთ და ვემზადებით გასასვლელად.

გაქცევის გეგმის განხორციელებას გამთენიისას დილის 6 საათზე დავიწყებთ. მაშინ როდესაც გარეთა დაცვა იძინებს და აქ მყოფებს ძინავთ. ნუთუ გამოგვივა ყველაფრი შევძლებთ თავი დავაღწიოთ? ამბობენ რომ რაც გინდა თელი გულით, აუცილებლად გააკეთებო..და ალბათ ასეც არის ვინიცის. იმდია ასეა რადგან ახლა ჩემზე მეტად არავის უნდა აქედან წასვლა.

ყველაფერი იდეალურად გავაკეთეთ რუკა მზადარის, ყველამ ჩვენი პოზიციები ვიცით...გარეთა სამყარო გველოდება, სახლი მზადარის მანქანაც და საერთოდ ყველაფერი ერთადერთი რაც დარჩა შეუმჩნევლად გაპარვაა. ყველა ჩემზეა კონცენტრირებული...ყველას პირველი ჩემი გაყვანა უნდა მე კი პირიქით მინდა პირველები ისინი გავიდნენ.

როგორ იქნა დაღამდა შემოწმებამაც ჩამოიარა და ყველა თავი ოთახებში არიან განაწილებულები. უკვე თერთმეტს გადაცდა რაც იმას ნიშნავს რომ უკვე დროა იუნგის ოთახში შევიკრიბოთ რადგან იქ ხმა გაუმტარი კედლებია რაც იმას მიშნავს რომ ვერავინ გაიგებს ჩვენ ხმას.

ახლა იუნგის ველოდები...მითხრა ოთახიდან არ გამოხვიდე სანამ მე არ მოგაკითხავო..ეშინია ჩემი მარტო დატოვება და ღამით ჩემი მარტო სიარულის. ძალიან მიფრთხილდება და უფრო და უფრო ყურადღებიანი ხდება, რაც მე უფრო მაბენიერებს და მასზე მიჯაჭვულს მხდის. უკვე მის გარეშე ვერაფერს ვაკეთებ მხოლოდ მასთან ერთად და ვერაფერს მის გარეშე და კი მე მასზე დამოკიდებულივარ.

•DEPENDED• (completed✔️)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora