•DEPENDED• 8
^შესაძლოა აპატიო ერთხელ, აპატიო ორჯერ მაგრამ არმოტყუვდე არ გახდე სულელი და არ აპატიო სამჯერ.^
•••
⁃ არია კარგად ხარ? თავს როგორ გრძნობ? რამე გტკივა?. დაიწყო ელიასმა კითხვების მიყრა.
⁃ მოკეტე და გამოიწიე ახლა გაიღვიძა და უკვე დაღალე. თვალები აატრიალა იუნგიმ და ბიჭი უკან დახია
⁃ კარგად ხარ? შეეკითხა უკვე მასთან მიხლოვებულმა.
⁃ კ.კი. თქვა შეშმუშვნით თა ოდნავ წამოიწია.
⁃ რამდენი ხანი ვიყავი ასე?
⁃ რამოდენიმე საათი.
⁃ ჩვენ გავალთ და შენ დაისვენე. ამოიგმინა თეჰიონმა და ბიჭებთან ერთად გარეთ გავიდა.
⁃ მეც გარეთ ვიქნები და თუ რამე დაგჭირდება დამიძახე კარგი პატარავ? უთხრა ელისმა გოგონასკენ დაიხარა და შუბლზე ნელა აკოცა.იუნგის ძარღვები დაეჭიმა, როგორ უნდოდა ახლა იქვე მიეხრჩო ელისი და თავი რამეზე მიეხეთქებინა მაგრამ ამწუთას არაფრის გაკეთება არ შეუძლია სამწუხაროდ. პატარაზე თვალები აატრიალა და ხელი კრა იმის ნიშნად რომ მალე მოშორებოდა ადგილს.
⁃ კიდევ წამიყვანენ? ხუთ წუთიანი სიჩუმე არიამ დაარღვია და იუნგის გახედა რომელიც მასთან ახლოს სკამზე იჯდა.
⁃ არა..არმივცემ არავის უფლებას წაგიყვანოს იქ სადაც შენი ადგილი არარის. არც აქ და არც სხვაგან ამოტომ არშეგეშინდეს.
⁃ ვერმივხდი რას გულისხმობ.
⁃ თითოეულ ჩვენგანს მოუწევს შენი დაცვა არია.
⁃ ვის. (ესგოგო დებილია თუ?)
⁃ მე, ელიას და ბიჭებს.
⁃ და როგორ უნდა დამიცვათ ისინი ხო მანც წამიყვანენ.
⁃ მოდი ყველაფერს მოკლედ მოგიყვები და შეეცადე კარგად მომისმინო.
⁃ კარგი. ოდნავ წამოიდია და კედელს მიეყრდნო.
⁃ ის ქალი...ვინც წაგიყვანა და ვისაც შენი წაყვანა უნდა ის...
⁃ რა იუნგი რა ის
⁃ ის დედაჩემია. არიამ თვალები გააფართოვა და წამებში ისტერიული სიცილი აუტყდა. იუნგის უყურებდა და სიცილს ვერ იკავებდა.
⁃ რა? რაგაცინებს?
⁃ ის ისწალი... ვერდაასრულა და სიცილს უმატა.
⁃ არია რაგჭირს თავი რამეს მიარტყი? ახლა ცუდი რეაქცია არუნდა გქონოდა?
⁃ ქერა ურჩხული.... აგრძელებდა სიცილს
⁃ რა?
⁃ ის წერა ურჩხული დედაშენია? არარსებობს. არა პრინციპში ხასიათებით გგავს. თქვა და ისევ სიცილი გააგრძელა.
⁃ არია სერიოზულად გეყოს.
⁃ კარგი, კარგი მოვრჩი. თქვა და თვალებზე სიცილისგან ჩამოსული ცრემლი შეიმშრალა შემდეგ კი ღიმილით გააგრძელა იუნგის მოსმენა.
⁃ არა მართლა ვერგამიგია შენი ხან ბრაზდები დან კიდე რაზეც უნდა გავრაზდე იმაზე იცინიხარ. ოღონდ ახლა ამაზე სიცილიც არდაიწყო. არიას გაეღიმა და ბიჭს გაგრძელებაზე მიუთითა.
⁃ იმ ღამით როცა შენ წაგიყვანეს ელიასი ჩემთან მოვიდა და შენი გადარჩნენა მთხოვა, მე ამის შესახებ არაფერი ვიცოდი ამიტომ მომიწია წამოვსულიყავი და გადამერჩინე რადგან ამის გაკეთება მხოლოდ მე შემეძლო. შეალამაზა და გოგონას სერიოზული სახით დაუწყო ცქერა.
⁃ მერე....
⁃ იმათ ვინც წაგიყვანეს ანუ დედაჩემს ვუთხარი, რომ დაგიცავდი და შენი წაყვანის საშუალებას არ მივცემდი. ახლა დაზუსტებით ვიცი რო ორივე მხარეს მოიწევს შემთვის ბრძოლა. მხარე რომელსაც შენი გადარჩენა უნდა და მარე რომელსაც შენი სიკვდილი უნდათ.
⁃ მართლა სიკვდილიაქვთ ჩაფიქრებული? აბა ცდები?
⁃ რეალურად ცდების ჩატარებას არც არავინ გეგმავს. წამლებით გაგაბრუებენ, გაგჟღინთავენ და მოგკლავენ ან წამებით და მტკივნეულად.
⁃ და ეს ყველაფერი შენ საიდან იცი.
⁃ დედაჩემი აქაურობის უფროსია ჩემზე კარგად მას არავინ იცნობს. ამასთა ერთად თეჰიონის მამა ბატონი კიმი ისიც აქაურიბის ბატონ პატრონია. ყველა აქ საკუთარმა მშობლებმა გამოგვკეტეს რომლებიც უმეტესობა აქ მომუშავეა და მათ შვილებს უგულოდ ექცევიან. ესარის აქაურობის წესი და კანონი.
⁃ და რატომ მაინცდამაინც მე.
⁃ არციცი მაგრამ თუ ასე გაგრძელდა და ერთი შეუმჩნევლად მოკვდება მას დანარჩენებიც მიყვებიან ისე რომ ვერავინ ვერაფერს გაიგებს.
⁃ იუნგი რაღაც მინდა გითხრა... თქვა არიამ და კარებისკენ გაიხედა.
⁃ გისმენ.
⁃ აქედან გაქცევა მინდა! ამაზე იუნგიმ ჩაიცინა
⁃ ეგ ყველას უნდა.
⁃ არა არა ეგრე არა. მოკლედ ნახაზს ვაგენ რითიც შევძლებთ, რომ აქედან გავაღწიოთ.
⁃ რა?
⁃ ხო ყველა კუთხე შემოვიარე აქაურობის ყველაფერი დავათვალიერე და პროექტი შევადგინე ცოტა დრო მჭირდება და მალე აქედან გავაღწევ.
⁃ ხო მაგრამ საშიშია რო დაგიჭირონ ყველას წიმაშე გაგატყავებენ.
⁃ ყველაფერს ვიზამ იმისთვის რომ ეს გაქცევა ვერავინ შეამჩნიოს.
⁃ და როგორ გააკეთე ეგ რაღაც.
⁃ ხელოვნების სკოლაში დავდიოდი რამოდენიმე წლით და არქიტექტურულ ნამუშევრებზე ვაბარებდი სანამ აქ გამომკეტავდნენ.
⁃ მემგონი რაღაცაში გამოგვადექი. მაგაზე მოგვიანებით ვილაპარაკოთ ბიჭებთან.
⁃ კარგი მაგრამ რაღაც უნდა გთხოვო.
⁃ რა.
⁃ გარეთ გავალ მარტო.
⁃ რა? არა გამორიცხულია მაგის გარდა რაც გინდა მთხოვე ეგ არა გამორიცხულია. სკამიდან წამოხტა და აქეთ იქით სიარული დაიწყო. გოგონაც ძლივს წამოიზლაზნა და თხოვნები დაიწყო.
⁃ არა მეთქი და ვსო.
⁃ კარგი რა აბა აქ უნდა გამომკეტოთ თელი ცხოვრება? და ბავშვივით თქვენთან ერთად ხელ ჩაკიდებული?
⁃ ხო მე უარს არ ვიტყოდი თქვა გაიცინა და გერეთ გავარდა.
⁃ კარგი რა გამიშვი ამ ერთხელ. გაეკიდა გარეთ და ორივემ დერეფანში სირბილი დაიწყეს.
⁃ არა არა და არა. თქვა და მომავალ ბიჭებისკენ გაიქცა.
⁃ რახდება თქვა ჯონგუქმა და იუნგის შეხედა.
⁃ არია მომზდევს გააკავეთ. ამაზე თეჰიონიც აცუნდრუკდა და არიას "შესაკავებლად" წაიწია. მკლავებში ხელში ჩაავლო და მუცელზე ზურგით აიკრა. იუნგი კი ბიჭებს ამოეფარა.
⁃ რახდება? იკითხა ელიასმა და არიას შეხედა.
⁃ ვთხოვე ამ იდიოტს, რომ გარეთ გავეშვი მარტო ეს კიდე არა არაო გაიძახის მარტო.
⁃ არია საშიშია ვერგაგიშვებთ
⁃ ელის შენც? ამოიბურტყუნა თავი ჩახარა და საწყალი სახე მიიღო.
⁃ არა არა ამას ვერვუყურებ გაასწორე სახე. წამოიყვირა იუნგიმ და ამოფარებული არიასკენ წავიდა.
⁃ ჯანდაბას კარგი ამ ერთხელ წადი მაგრამ ბოლო იქნება იცოდე! თითი აუწია და თვალებში ჩააჩერდა დავალ გოგოს.
⁃ იეს. იყვირა და იუნგის აეკრო. ამაზე იუნგიმ და ბიჭებმა თვალები ჭყიტეს. თეჰიონი და ჯიმინი კი სიცილით იგუდებოდნენ და ერთმანეთს რაღაცეებს უჩურჩულებდნენ. არია მიხვდა რაც გააკეთა და ბიჭს უცბათ მოშორდა თმები გაისწორა და უხერხულობისგან შეიშმუშნა.
⁃ მე წავედი. დაიყვირა და იქაურობას მოშორდა.არიას pov
ფუ არია რა იდიოტიხარ რაგააკეთე დებილო გოგო. შუა კალიდორში მიაბიჯებდა თვალებ მოჭუტული და თავში ხელებს ირტყამდა. იდიოტო, იდიოტო, შტერო დაბალო. გაიძახოდა დაბალ ხმაზე. "ან საერთოდ რაზე ვდარბოდ ხო შემთხვევით მომივიდა"
არა არა არია დებილიხარ იდიოტი.საფირფარეშოსაც მიუახლოვდა აქეთ-იქით გაიხედა და შიგნით შეაჭრა. არავინ იყო ამიომ მშვიდად კარები გადაკეტა და სარკის წინ დადგა. უყურებდა მის სილუეტს მის სახეს რომელსაც ნაიარევები მკაფიოდ ეტყობოდა. ყელში ბურთი ეჩხირებოდა ხელებს ნერვიულად ათამაშებდა და ზიზღის გრძნობით ივსებოდა. ჯერ კიდევ არ ჯეროდა, რომ გაიმეტეს ამ სანაგვისთვის. სახეზე წყალი შეისხა, კიდევ ერთხელ დააკვირდა მის სხეულს და გარეთ გამოვიდა სადაც ქერა ურჩული ღიმილით შეეგება.
არია ოდნავ შეშინდა, უნდოდა ახლა ოღონდ მიწა გასკდომოდა და შიგ ჩაერანა ან იუნგი მასთან ყოფილიყო. მეორეზე უარს არც თვითონ იტყოდა.
⁃ ნუგეშინია არაფრის დასაშავებლად არ მოვსულვარ აქ.
⁃ აბა რაგინდა.
⁃ არგახსოვარ?
⁃ კი რათქმაუნდა შენ ისხარ ვინც ჩემი წამების ბრძანება გასცა თითქმის მკვლელობის. ზიზღით წარმოსთქვა და წყლიანი თვალებით შეხედა.
⁃ მართალია მაგრამ მე ეგ არ მიგულისხმია.
⁃ რაგინდა ჩემგან.
⁃ დღეს სარდაფთან 8 საათზე მოდი თორემ...
⁃ რა თორემ.
⁃ თუ არ მოხვალ შენ მაგივრად ელიასი წამოვა ჩვენთან რაც მემგონი არგაწყობს ხო?
⁃ კარგი! თქვა და იქაურობას სწრაფად გაეცალა.
___________________________
წაიკითეთ‼️‼️გამარჯობა ბავშვებო როგორ ხართ? მოკლედ როგორც იცით დიდი ხანი არ ვდებდი ამ თავს. ამასთან დაკავშირებით მინდა გითხრათ ერთი ორი სიტყვა.
არანაირად არ ვაპირენ ამ ფიკის გაწყვეტას და არც რამე მსგავსი სისულელე უბრალოდ ეს დღეები არ ვარ ისე როგორც ზოგადად თავს ვგრძნობ ხოლმე.
რთული დღეები და პორადული პრობლემები. ვეცდები რაც შეიძლება მალ მალე დავდო ხოლმე თავები მაგრამ თუ ცუდად ვიქნები ამას ვერშევძლებ მირჩევნია ცუდ და უინტერესო ნაწერს კარგი და საინტერესო დავწერო. ამიტომ მომიტევეთ თუ ოდნავ დავაგვიანე და ასევე თუ ტექსტში რაიმე შეცდომებია მიყვარხართ და მადლობა ყურადღებისთვის იმედიმაქვს ისიამოვნებთ. ❤️
ESTÁS LEYENDO
•DEPENDED• (completed✔️)
Fanficარსებობს დაწესებულება სახელად "საგიჟეთი" იქ არიან მოხვედრილი ბავშვები რომლებიც სულაც არ არიან საგიჟეთისთვის განკუთვნილები ეს მხოლოდ მათი გავლენიანი მშობლების ბრალია რომლებიც ცდილობენ მათი შვილების თავიდან მოშორებას. ამბავი არის 20 წლის გოგონაზე რომლ...