Az Első Nap

49 4 0
                                    

3. Személy P.O.V.

Egy héttel később az első tanítási nap reggelén

Makoto fel ébresztette a testvérét majd ki ment a szobából. Komaru lelkesen kezdet készülődni. Meg fésülködöt, felöltözöt, és meg mosta a fogát, fel tett a szájára egy egyszerű szájfényt majd le ment reggelizni. A Reggeli után felvette a táskáját és elindult a bátyjával. Oda fele Komaru kicsit kérdezősködőt.
"Szóval milyen is ez az iskola? "
"Hogy érted?"
"Hát... mit tudom én! Milyenek az órák?"
"Vannak kötelező és nem kötelező órák, a nem kötelezőknél vagy be mész órára, vagy valamivel elfoglalod magad."
"aha"
"Egyébként tudsz valamit az osztály társaidról?"
"Nem csak a másik szerencsésről tudok."
Miközben beszéltek oda érték az iskolába. Makoto fel ment a termébe Komaru meg elkezdte Keresni az osztály termet.

Komaru P.O.V.

Na ,akkor azt írja hogy 77-B. Jó, és az hol is van?
"Bocsi ,nem tudod véletlen hol van a 77-B terem? " kérdeztem a mellettem álló rövid sötét vörös hajú lánytól.
"Te is oda jársz? "
"Igen. Csak még nem tudom hogy hol is van pontosan ."
"Gyere meg mutatom." Mondta majd elindult a lépcsőhöz. Amikor felértünk a terembe már ott voltak páran. Amint be léptünk egy szőke hajú alacsony lány dühösen meg szólalt . "Mahiru mégis mi tartott ennyi ideig?!"
"Csak találkoztam egy osztály társunkkal és el kísértem"
"Nyeh" mondta a szöszke és le hajtotta a fejét a padjára. Nem sokkal később megjelent az új tanárunk Yukizome Chisa. Egy hosszú halvány vörös hajú tanárnő. mi után bemutatkozott vele együtt elindultunk meg keresni a többieket.

TokomaruWhere stories live. Discover now