Új Könyv

25 3 2
                                    

3.Személy P.O.V.

Toko be ment a házba levete a cipőjét és belopózott a szobájába. Egyik anya a kanapén fekszik részegen a másik meg a konyhában iszik.

Toko P.O.V.

Szerencse hogy nem vettek észre... Nem akarok velük fogalkozni. Legalább Kameko megért... Mondjuk ez elég szánalmas hogy egy bogáral beszélem meg a problémáimat... Legaláb ő nem itél el... Na mindegy... Van házim? Nincs, oké akkor van időm irnni. Két hetem van visza a kiadásig szoval nem ártana be fejeznem. Már csak az esküvő és az előkészülés van visza és kész a történet. Meg azt se ártana ki találnom miről írok legközelebb, bár arra rá érek késsöbb is.

2 orával késöbb

Na végre ez is ezer év volt! Akkor most már majd csak ki kell aadni azt kész. Ami aszt jelenti hogy kezdhetem a következőt. Remek. Leget nem ártana valami új féle módszert ki probálni, bár igy is ugyis megveszik szóval teljesen mindegy. Szerintem aszt se venék észre ha csak egy kicsit át irnám egy régebbi történetem. Mundjuk az túl egyszerű lenne. Szerintem inkább meg prónálok egy barátokból-szeretők stílusú történetet mer edig olyan még nem csináltam. Ha meg elbaszom mert tudom higy elfogom akkor csak átirok egy régebbit azt kész. Ok akkor kezdjük. Karakterek. Na ez jó lesz...

Még 4 órával később

Ok. A fő meg néhány melék karakert kész és este 8:43 van. Rohat jó. Remélem nincs holnapra feladat mert már meg nem csinálom. Na jó van Toko takordj aludni hogy élfélre má ne legyél fent

3.Személy P.O.V.

Toko elment aludni és hajnali kettőig szenvedet mire sikerült el aludnija.

TokomaruWhere stories live. Discover now