Ajtó

23 4 1
                                    

Komaru P.O.V.

"Haza értem és hozatam egy vendéget!" halottam ahogy fel kiált Makoto miközben zárja be az ajtót.
"Ezt muszáj volt üvöltened?" kérdezte a vendég, Togami Byakuya.
"Oh... Szia Byakuya. Amúgy leközeleb szolj ha valakit át hívsz."
"Hát pont mi elött ide jöttünk találtu-"
"Találtad. Te ötleted volt nem az enyém" szolt közbe Byakuya.
"Jól van de üzenetet csak tudtál volna küldeni."
"Jogos...Na fel megyünk a szobámba ne zavarj létszi"
"Ok ok" mondtam majd fel mentek Makoto szobájába. Nem gyanús...Khm..khm...akarom mondani.. Na mindegy. Szerintem itt hagyom öket. Úgyis el kell mennem a boltba. Fel vettem az asztalrol a pénztárcámat és elindultam az ajotohoz majd ki mentem.

"AH" hallotam hogy valaki fel kiált az ajto elött
"... Toko....miért vagy az ajtóban.."
"..."
"..."
"...hát..."
"na?"
"..."
"Még mindig byakuyát követed?"
"NEM! Miért gondolod? Hehe..nem mintha meglátam volna és elkezdtem követni... Heh...."
"..."
"Ezt nem kellet volna el mondanom..."
"Hát most már elmondtad..."
"Azta nem mondod."
"Segíthetek valahogy vagy valmi?"
"Tudod mit. Megyek."
"Oké?"
"Ja és ez nem történt meg" mondta majd elindult a bolt irányába.
"Miért követsz?"
"Nem követlek csak nekem is elre kell mennem."
"Aha...hiszem is..." még egy ideig egy irányba sétáltunk kinos csöndben majd nem sokkal a bolt előtt elindult jobbra és el sétált. Talán követni fogom...bár az kicsit fura lenne...kicsit...mondjuk ő is követett másokat szóval... Na jól van Komaru mi bajod van? Tudod mit? Megyek utána nem érdekel!

3.Személy P.O.V.

Komaru elindult Toko után. Nagyábol 12-13 perc séta után oda értek egy panel házhoz amibe Toko be ment. A ház négyemeletes és szürke meg kék színű volt. A hely körülöte kicsit elhanyagoltnak tünt. A házoldalla tele volt grafitikal és csak hogy szépen fogalmazak nem volt valmi tiszta a terület. Komaru meg is lepődöt hogy enyire elhanyagoltnak nézki ez a hely hisz jó környéken vannak...elméletben. Mi után Toko be ment a házba Komaru visza fordult és elindult visza a bolt irányába. Vett pár dolgot majd haza ment.
"Itt vagyok" ki áltot amikor be lépet az ajtón de nem válaszolt senki. Egy pilanatra azt hitte hogy Makotojék el mentek valahova viszont észre vette a cipőjüket az ajtómellet. Le vette a cipőjét majd fel ment a szobájába. Amint felért a második emeletre észre vette hogy Makoto ajtaja zárva van.
"Innkább hagyom őkket. Jobban járok" mondta majd be ment a szobájába és unalom üzés céljábol neki ált zenét halgatni a kedvenc énekesnőjétől, Maizono Sayakátol.

TokomaruWhere stories live. Discover now